اولین گوشی تاشوی آنر اواخر ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

طی خبرهای منتشر شده شرکت آنر قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را با اسم رمز Magic X تا پایان ۲۰۲۱ معرفی کند. آنر اکنون به عنوان سومین برند مطرح در چین به دنبال فعالیت در بازار گوشی های پرچمدار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل کمپانی آنر اعلام کرد این […]

طی خبرهای منتشر شده شرکت آنر قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را با اسم رمز Magic X تا پایان ۲۰۲۱ معرفی کند. آنر اکنون به عنوان سومین برند مطرح در چین به دنبال فعالیت در بازار گوشی های پرچمدار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل کمپانی آنر اعلام کرد این شرکت قصد دارد به زودی گوشی تاشو از نوع گوشی های گران قیمت عرضه کند. احتمالاً این گوشی شباهت زیادی به گوشی   Mate X2هواوی خواهد داشت.

البته این شباهت تنها به ظاهر این دو گوشی مربوط است و جزئیات فنی این دو با هم متفاوت خواهد بود. یک تحلیلگر به نام راس یانگ پیش از این از تجهیز گوشی تاشوی آنر به نمایشگرهای BOE و Visionox خبر داده بود. طبق اطلاعات منتشر شده از این گوشی احتمالاً به نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی 6.5 اینچی مجهز است. اگر این شایعه درست باشد احتمالاً طی هفته های آینده این گوشی به بازار عرضه می شود.

پیش از این هواوی نیز اعلام کرد در حال کار روی یک گوشی تاشو جدید به نام  Mate Vاست که احتمالاً همزمان با گوشی تاشو آنر به بازار عرضه می شود. به گفته هواوی این دستگاه با ویژگی‌های خاصی مخصوص زنان عرضه خواهد شد. همچنین هواوی از ساعت های هوشمند سری GT3 و Watch D نیز رونمایی خواهد کرد.

آنر پیش از رونمایی گوشی تاشو گوشی دیگری به نام X20 Max را برای رونمایی دارد که به صفحه نمایش بزرگ ۷.۲ اینچی با چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ روانه بازار می شود.. باتری این گوشی هوشمند نیز ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت و با شارژر سریع ۶۶ واتی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال