همراه اول با کم کردن مصرف برق سایت ها مصرف انرژی را کاهش می‌دهد

همراه اول با خرید و فعالسازی فیچر BTS Power Saving و استانداردسازی مصرف انرژی را در سایت های شهر تهران به طور کامل مدیریت می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران اعلام کرد در سایت‌های شهر تهران با خاموش کردن TRX ها بدون بار ترافیکی و […]

همراه اول با خرید و فعالسازی فیچر BTS Power Saving و استانداردسازی مصرف انرژی را در سایت های شهر تهران به طور کامل مدیریت می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران اعلام کرد در سایت‌های شهر تهران با خاموش کردن TRX ها بدون بار ترافیکی و استفاده از این فیچر در زمان ترافیک پایین شبکه مصرف برق نیز کاهش خواهد یافت. هزینه همراه اول و سرمایه‌گذاری آن در زمینه خرید فیچر نیز در راستای حفظ محیط زیست بوده است.

 این اپراتور در این مورد توضیح داده و گفته است در واقع خرید این فیچر نوعی سرمایه‌گذاری پایدار و با هدف کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست انجام گرفته تا بتوانیم در برابر افزایش آلاینده‌ها و انتشار گازهای گلخانه‌ای مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دهیم.

البته به دلیل مصرف سوخت های فسیلی و تجدید ناپذیر در جهت تولید برق مصرفی در ایران رویداد های مخربی در بستر محیط زیست ایجاد می‌شود به طوری که در تمام جهان فعالیت محیط زیست به دنبال راهبردهای جدید در مصرف برق و حفاظت از زیست بوم های طبیعی هستند. به همین دلیل همراه اول نیز با هدف کاهش مصرف انرژی و مدیریت آن از فیچر در تکنولوژی 2G سایت‌های تهران استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد با افزایش سرمایه گذاری ممکن است این روند در شهرهای دیگر نیز در دستور کار این اپراتور قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال