اولین آپدیت مهم برای ویندوز 10، هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد

در طول 10 ماه گذشته، بیش از 5 میلیون نفر برای آزمایش نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 ثبت نام کرده و برنامه‌ی Windows Insider که مایکروسافت آن را پیاده کرده بود، کمک بسزایی به هر چه بهتر شدن ویندوز 10 نمود تا اینکه دو روز پیش، نسل جدید از سیستم‌عامل Windows به صورت رسمی عرضه شد. حالا میلیون‌ها […]

در طول 10 ماه گذشته، بیش از 5 میلیون نفر برای آزمایش نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 ثبت نام کرده و برنامه‌ی Windows Insider که مایکروسافت آن را پیاده کرده بود، کمک بسزایی به هر چه بهتر شدن ویندوز 10 نمود تا اینکه دو روز پیش، نسل جدید از سیستم‌عامل Windows به صورت رسمی عرضه شد.

حالا میلیون‌ها نفر به تعداد قبلی اضافه شده‌اند و این امکان وجود دارد که مشکلات فنی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته آزمایش شود. طبق آمار نیز در 24 ساعت اول، 14 میلیون دستگاه به ویندوز 10 بروز شده‌اند. مایکروسافت نیز خود را برای چنین لحظه‌ای آماده کرده و تنها پس از دو روز از عرضه‌ی رسمی این سیستم‌عامل، این غول نرم‌افزاری زمان عرضه‌ی اولین بروزرسانی مهم برای سیستم‌عامل “ویندوز” را هفته‌ی آینده اعلام کرده است. پیشتر نیز مایکروسافت اعلام کرده بود که پس از عرضه‌ی رسمی این سیستم‌عامل، اولین بروزرسانی را هفته‌ی اول عرضه خواهد نمود و تمرکز اصلی مایکروسافت در این آپدیت، تنها برطرف نمودن باگ‌ها و ایرادات فنی ویندوز 10 می‌باشد.

اما اولین آپدیت برای ویندوز 10 که در آن شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید هستیم، ماه اکتبر می‌باشد و قرار است در این بروزرسانی، شاهد مطابقت کامل مسنجر Skype با مرورگر Microsoft Edge باشیم. از طرفی، احتمال اضافه شدن یک مسنجر جدید به ویندوز 10 نیز وجود دارد که البته هنوز اخبار درستی در مورد آن منتشر نشده است.

The first major update for Windows 10 could arrive as early as next week 2

در آخرین مصاحبه‌ای که با آقای Terry Myerson از مایکروسافت انجام شده، وی اذعان داشته که کسانی که به برنامه‌ی Windows Insider دسترسی دارند، می‌توانند نسخه‌های جدیدتر ویندوز 10 را زودتر از بقیه دریافت کرده و آن را آزمایش نمایند.

آیا شما هم از افرادی هستید که از آخرین نسخه از سیستم‌عامل Windows استفاده می‌کنند؟ نظر شما در مورد نسل جدید این سیستم‌عامل چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال