رتبه اول فهرست DxOMark به سیستم دوربین گوشی هواوی P60 Pro رسید

سیستم دوربین گوشی P60 Pro هواوی موفق شد تا در صدر فهرست DxOMark قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هواوی P60 پرو با عملکرد مناسب دوربین خود باعث جلب توجه بسیاری در بازارهای جهانی شده است. این گوشی توانست در صدر فهرست DxOMark قرار بگیرد و رقبایی مانند اوپو فایند […]

سیستم دوربین گوشی P60 Pro هواوی موفق شد تا در صدر فهرست DxOMark قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هواوی P60 پرو با عملکرد مناسب دوربین خود باعث جلب توجه بسیاری در بازارهای جهانی شده است. این گوشی توانست در صدر فهرست DxOMark قرار بگیرد و رقبایی مانند اوپو فایند X6 Pro و آنر مجیک ۵ پرو را کنار بزند.

این گوشی جدید هواوی توانست در DxOMark در بخش تصاویر امتیاز ۱۵۰ و برای عکس های بوکه امتیاز ۸۰ را کسب کند. همچنین در پیش نمایش عکس ها نیز امتیاز ۷۵ را از آن خود کرد. این گوشی در قسمت زوم و ویدیو نیز امتیازهای ۱۵۸ و ۱۴۷ را کسب کرد.

آزمایش های انجام گرفته روی گوشی هواوی P60 pro در سناریوهای مختلف مانند محیط داخلی و یا خارجی، کم نور و معمولی بوده است. در محیط داخلی امتیاز این گوشی ۱۵۹ و در محیط باز ۱۷۱ شد. در محیط های کم نور ۱۳۲ و در محیط معمولی امتیاز بدست آمده به ۱۴۶ رسید.

دوربین سه گانه هواوی P60 Pro دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهمراه لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین ۱۴ مگاپیکسلی از نوع اولتراواید است. دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی نیز بهمراه لرزشگیر اپتیکال عرضه خواهد شد. در این گوشی از فناوری XMAGE استفاده شده است که می تواند با بهبود رنگ در تصاویر کیفیت آنها را افزایش دهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا، دوربین این گوشی در شرایط نوری کم عملکرد خوبی از خود ارائه می کند.‌همچنین در ثبت تصاویر روزمره نیز از رندر دقیق رنگ پوست بهره می برد. قابلیت دیافراگم متغیر باعث میشود تا چهره افراد در عکاسی های گروهی در حالت فوکوس باقی بمانند. همچنین در این دوربین علاوه بر عملکرد خوب در حالت ماکرو شاهد ثبت تصاویر زوم با جزئیات بالا هستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال