اویت اول استفاده از فضای ابری مایکروسافت در اختیار ارائه‌دهندگان خدمات اورژانس

مایکروسافت الویت اول استفاده از خدمات ابری آژور مایکروسافت در اختیار خدمات دهندگان اورژانس خواهد بود. مایکروسافت این خدمت را به دلیل وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا انجام داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در بیانیه خود در مورد استفاده از سرویس فضای ابری آژور می گوید: با توجه به […]

مایکروسافت الویت اول استفاده از خدمات ابری آژور مایکروسافت در اختیار خدمات دهندگان اورژانس خواهد بود. مایکروسافت این خدمت را به دلیل وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در بیانیه خود در مورد استفاده از سرویس فضای ابری آژور می گوید: با توجه به وضعیت موجود و افزایش درخواست فضای ابری در شرایط کنونی، در مناطق مختلف این موضوع الویت بندی شده و سرویس های اورژانس پزشکی و سلامت در الویت اول قرار دارند. همچنین مراکز مرتبط با خدمات دولتی استفاده کننده از سرویس Teams در الویت دوم قرار خواهند داشت.

مایکروسافت در بیانیه خود از اضافه شدن شرکت های محلی ارائه دهنده خدمات ابری به سرویس های خود خبر داده است. این شرکت تلاش دارد تا با همکاری دولت های دیگر سرویس های مشابهی را به آنها ارائه دهد. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت با بیان اینکه شرکتش در وضعیت شیوع کرونا در یک موقعیت ناشناخته قرار گرفته، گفته است: مایکروسافت نیز مانند بقیه به عنوان عضوی از این جامعه جهانی در مقابل این وضعیت درکنار بقیه خواهد بود. امیدواریم در این وضعیت هر روز بتوانیم تفاوتی هرچند کوچک ایجاد کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال