اولین محموله تولیدی تراشه ۳ نانومتری سامسونگ به بازار عرضه می شود

سامسونگ از تاریخ ۹ تیر تولید انواع تراشه 3 نانومتری متری خود را آغاز کرده بود. اکنون این شرکت قصد دارد در تاریخ ۳ مرداد اولین محموله از این تراشه ها را وارد بازار کند. به نظر می رسد اولین مشتری سامسونگ نیز یک ماینر چینی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

سامسونگ از تاریخ ۹ تیر تولید انواع تراشه 3 نانومتری متری خود را آغاز کرده بود. اکنون این شرکت قصد دارد در تاریخ ۳ مرداد اولین محموله از این تراشه ها را وارد بازار کند. به نظر می رسد اولین مشتری سامسونگ نیز یک ماینر چینی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تراشه های ۳ نانومتری خود را بر معماری ترانزیستوری ساخته است و تولید انیوه آن نیز آغاز شده است. به گزارش نشریه کره ای Pulse News Korea اولین سفارش این تراشه های 3 نانومتری به یک ماینر کریپتو چینی تعلق دارد. البته دیگر رسانه ها در این مورد عنوان کردند سامسونگ به دلیل وضعیت نامناسب بازار ارزهای دیجیتال به دنبال جذب مشتریان حوزه کریپتو نخواهد بود. این شرکت مراسم رونمایی از این تراشه را در مرکز تولید هواسئونگ در کره جنوبی برگزار خواهد کرد.

از دیگر برنامه های سامسونگ در تولید تراشه می توان به ساخت نسل دوم تراشه های سه نانومتری تا سال ۲۰۲۳ و همچنین تولید تراشه های دو نانومتری تا سال 2025 اشاره کرد که همگی آنها با هدف رقابت با TSMC تایوانی در بازار نیمه هادی انجام می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال