اولین تصاویر واقعی از گوشی اوپو فایند N3 Flip منتشر شد

اخیراً رندرهای واقعی از گوشی اوپو فایند N3 فلیپ منتشر شده است که برخی از قابلیت های آن از جمله وجود سه دوربین در پنل پشتی را نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این رندرها در حالی فاش شده است که سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های گلکسی زد […]

اخیراً رندرهای واقعی از گوشی اوپو فایند N3 فلیپ منتشر شده است که برخی از قابلیت های آن از جمله وجود سه دوربین در پنل پشتی را نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این رندرها در حالی فاش شده است که سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ را رونمایی کند.

گوشی اوپو فایند N2 سال گذشته به بازار عرضه شده بود اولین گوشی تاشو با نمایشگر بزرگ بود. در حالی که هنوز ویژگی های گوشی قبلی اپو همچنان جدید هستند این شرکت قصد دارد یک گوشی تاشو دیگر به عنوان جایگزین معرفی کند. طبق گزارش منتشر شده در 91mobile، رندرهای گوشی جدید نیز به تازگی منتشر شده‌اند.

گوشی جدید اوپو شباهت زیادی به Reno 10 pro دارد که توسط این شرکت که معرفی شده بود. در صورتی که اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند احتمالا در اوپو فایند N3 Flip نیز شاهد یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال خواهیم بود. احتمالا دیگر مشخصات نیز همانند گوشی قبلی اوپو خواهد بود. هنوز مشخصات فنی و طراحی این گوشی توسط اوپو تایید نشده است. اما احتمالا گوشی جدید با ظاهر مشابه نسخه قبلی و مشخصات فنی شبیه به آن عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال