اولین تصاویر واقعی پوکو F4 پرو به طور رسمی منتشر شد

پوکو چند وقت پیش گوشی F4 GT را به عنوان نسخه استاندارد این خانواده عرضه کرد. اکنون نیز قصد دارد نسخه پرو آن را با نام پوکو F4 پرو معرفی کند. خانواده F4 شامل سه گوشی هوشمند خواهد بود که مدل استاندارد این دستگاه معرفی و اکنون باید منتظر عرضه سری پرو باشیم. این گوشی […]

پوکو چند وقت پیش گوشی F4 GT را به عنوان نسخه استاندارد این خانواده عرضه کرد. اکنون نیز قصد دارد نسخه پرو آن را با نام پوکو F4 پرو معرفی کند. خانواده F4 شامل سه گوشی هوشمند خواهد بود که مدل استاندارد این دستگاه معرفی و اکنون باید منتظر عرضه سری پرو باشیم. این گوشی در واقع همان ردمی K40 و K50 است که پوکو آن ها را با طراحی جدید عرضه می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از منابع آگاه در دنیای فناوری به نام آبیشک یاداو تصاویر واقعی از گوشی هوشمند پوکو  F4 5Gمنتشر کرد که نشان میدهد طراحی آن تقریباً شبیه مدل استاندارد است. در این گوشی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است که پیش از این نیز انتظار عرضه مدل پرو با این دوربین می رفت.

 طراحی و مشخصات پوکو F4 پرو شباهت زیادی به ردمی K50 پرو دارد. این گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است و احتمالا در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. با توجه به شباهت بسیار زیاد آن به ردمی K50 پرو احتمالا این گوشی نیز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد بود. در پنل پشتی نیز دوربین های سه گانه با حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته اند. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال