اولین روتر با قابلیت پشتیبانی از وای فای ۷ توسط تی پی لینک رونمایی شد

در حالیکه هنوز وای فای ۶ جای خود را بین دستگاههای مختلف باز نکرده است، فناوری وای فای ۷ از راه رسید. اولین دستگاه روتر جهان که از این فناوری پشتیبانی می کند توسط تی پی لینک ساخته و رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین روتر با قابلیت پشتیبانی کامل […]

در حالیکه هنوز وای فای ۶ جای خود را بین دستگاههای مختلف باز نکرده است، فناوری وای فای ۷ از راه رسید. اولین دستگاه روتر جهان که از این فناوری پشتیبانی می کند توسط تی پی لینک ساخته و رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین روتر با قابلیت پشتیبانی کامل از وای فای ۷ توسط تی پی لینک معرفی شد. این فناوری یا همان 802.11.BE قرار است به عنوان جانشین وای فای ۶ در دستگاههای مورد استفاده قرار بگیرد.

در وای فای ۷ علاوه بر پیشرفت در سرعت و کاهش تاخیر، به دلیل قابلیت چند پیوندی MLO دو طیف ۵ و ۶ گیگاهرتزی در یک زمان در یک دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد. البته این روتر جدید با نیمه های قبلی وای فای نیز قابل استفاده است. اما برای استفاده از وای فای ۷ باید از دستگاهی که آن را پشتیبانی می کند استفاده کرد.

دستگاه Archer BE900 اولین روتری محسوب میشود که از این فناوری پشتیبانی کرده و ۶۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین از OpenVPN و شبکه اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند. حداکثر سرعت بی سیم این دستگاه ۲۴ گیگابیت بر ثانیه است و نسبت به دستگاه قبلی در نوع خود دارای سرعت دو برابری است.

پیش سفارش این روتر از ۱۰ دی آغاز میشود و عرضه عمومی آن نیز در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال