فروش اولین گوشی صاایران در سایت فروشگاهی ایرانسل

ویرا به عنوان اولین گوشی معرفی شده صاایران هم اکنون با قیمت ۳ میلیون تومان در سایت فروشگاهی ایرانسل قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی ویرا با مشخصات تعریف شده در تابستان امسال معرفی شده بود. پس از آن با انتشار تصاویری مشخص شد این گوشی ساخت یک برند […]

ویرا به عنوان اولین گوشی معرفی شده صاایران هم اکنون با قیمت ۳ میلیون تومان در سایت فروشگاهی ایرانسل قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی ویرا با مشخصات تعریف شده در تابستان امسال معرفی شده بود. پس از آن با انتشار تصاویری مشخص شد این گوشی ساخت یک برند چینی بوده و صاایران تنها فروش این گوشی در ایران را انجام خواهد داد.

صاایران اولین گوشی برند خود به نام Vira – V5 را در فروشگاه ایرانسل با قیمت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به صورت آزمایشی و تنها برای کاربران تهرانی به فروش می رساند. پیش از این شرایط فروش اقساطی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده بود. اما هنوز ایرانسل در این مورد بیانیه ای منتشر نکرده است. حتی برای فروش این گوشی باندل نیز در نظر گرفته نشده است.

ایرانسل برای فروش این گوشی ۵۹ گیگابایت اینترنت رایگان نیز در نظر گرفته و همچنین مزایای دیگری مانند مکالمات رایگان و اینترنت رایگان چندین ماهه نیز برای خریداران آن در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید ۹ بوده و حافظه آن می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا یابد. همچنین ویرا به حسگر تشخیص چهره و اثر انگشت نیز مجهز است. دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این گوشی نیز ۶.۱ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۶۰۰ پیکسل خواهد بود.

 فروش ویرا اولین همکاری بین صاایران و یک اپراتور رسمی در کشور محسوب می‌شود و احتمال دارد در آینده صاایران مدل های دیگری از این گوشی را با همکاری ایرانسل به فروش برساند. با توجه به مشخصات این گوشی قیمت در نظر گرفته شده‌ آن نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی قابل رقابت به نظر می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال