اولین کشتی با سوخت آمونیاک امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد

یک استارتاپ آمریکایی اولین کشتی با سوخت آمونیاک را ساخته است و قصد دارد امسال برای اولین بار این کشتی را مورد آزمایش قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اموگی یک استارتاپ آمریکایی است که قصد دارد امسال اولین کشتی جهان با سوخت آمونیاک را عرضه کند. این شرکت اعلام […]

یک استارتاپ آمریکایی اولین کشتی با سوخت آمونیاک را ساخته است و قصد دارد امسال برای اولین بار این کشتی را مورد آزمایش قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اموگی یک استارتاپ آمریکایی است که قصد دارد امسال اولین کشتی جهان با سوخت آمونیاک را عرضه کند. این شرکت اعلام کرد در صورت موفقیت در آزمایش اولین کشتی، آمادگی دارد تا عرضه کشتی های تجاری با این قابلیت را آغاز کند.

گسترش وسایل نقلیه زمینی برقی و هیبریدی، حمل و نقل دریایی نیز تلاش دارد تا وسایل حمل و نقل سبز ارائه کند. در حال حاضر این صنعت ۳ درصد از انتشار کربن در جهان را بر عهده دارد.

آمونیاک می تواند به عنوان یک سوخت جایگزین و سبز مورد استفاده قرار بگیرد. اما ابتدا باید آزمایش آن انجام شود. استارتاپ اموگی نیز قصد دارد با استفاده از انرژی با چگالی بالای مبتنی بر آمونیاک مشکل کربن زدایی از حمل و نقل را آغاز کند. این شرکت پیش از این در آزمایشات خود از آمونیاک برای سوخت ماشین های سنگین مانند تراکتور و کامیون استفاده کرده بود.

قایق انتخابی این شرکت برای آزمایش یک قایق قدیمی است که با ژنراتورهای دیزلی در موتور کار می کند.

این استارتاپ برای استفاده از آمونیاک روش جدیدی را امتحان می کند. اموگی قصد دارد با تجزیه آمونیاک به هیدروژن و نیتروژن و استفاده از آنها در پیل سوختی برای تولید برق استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال