اولین مراسم عروسی مجازی در دی سنترالند متاورس برگزار شد

یک زوج آمریکایی نخستین مراسم عروسی بلاک چین را در متاورس برگزار کردند. در این فضای مجازی حدود ۲۰۰۰ مهمان نیز حضور داشتند و مسئولیت رسمی کردن این ازدواج نیز بر عهده گروه حقوقی رز بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رایان و کندیس هرلی مراسم عروسی خود را با حضور […]

یک زوج آمریکایی نخستین مراسم عروسی بلاک چین را در متاورس برگزار کردند. در این فضای مجازی حدود ۲۰۰۰ مهمان نیز حضور داشتند و مسئولیت رسمی کردن این ازدواج نیز بر عهده گروه حقوقی رز بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رایان و کندیس هرلی مراسم عروسی خود را با حضور کلینت بولیک این مقام قضایی دیوان عالی در متاورس برگزار کردند.

البته در این مراسم به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان و حضور برخی مهمانان با مشکلاتی روبرو شده و امکان مشاهده تصویر داماد به درستی وجود نداشت. به گفته مدیر گروه حقوقی رز این اولین عروسی برگزار شده در متاورس مبتنی بر بلاک چین بوده است. از طرفی با توجه به مراحل ابتدایی توسعه متاورس در آینده این گروه ازدواج قانونی دیگری را نیز با در نظر گرفتن پیوند زوجین به طور رسمی برگزار خواهند کرد. این مراسم که در دی سنترالند برگزار شده بود تنها چارچوب حقوقی ازدواج و همچنین تنظیم سند مجازی را پشت سر گذاشته به طوری که در آن به دارایی های دیجیتالی زوج نیز اشاره شد.

به گفته این گروه حقوقی چنین ازدواجی در چهارچوب قانونی تایید نشده و نمی توان ثبت آن را نوعی الزام قانونی دانست. به طوری که اکنون تنها یک قرارداد بین طرفین خواهد بود.

در متاورس دیگر محدودیت های فیزیکی برای دعوت مهمانان همانند دنیای واقعی وجود ندارد. همچنین می توان هدایایی به صورت NFT به عروس و داماد پرداخت کرد. همچنین برای مشاهده زوج واقعی به صورت زنده کلیه میهمانان به صفحه اینستاگرام این گروه حقوقی هدایت شدند. بسیاری از کارشناسان حقوقی ثبت این ازدواج را قانونی ندانسته و چنین ادعایی را قبول ندارند. این در حالی است که در بسیاری از ایالات آمریکا حتی ازدواج از طریق ویدئو کنفرانس و یا از راه دور نیز مجاز نبوده و برای آن محدودیتهایی در نظر گرفته می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال