مقام سابق اطلاعات آمریکا می گوید دولت این کشور وسیله نقلیه بیگانگان را در اختیار دارد

مقامات آمریکایی موظف هستند تا شواهد مربوط به یوفوها را در صورت وجود فاش کنند. این در حالی است که یکی از مقامات اطلاعاتی سابق این کشور مدعی شد دولت آمریکا وسایل نقلیه از بیگانگان در اختیار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گاردین، یک مقام سابق اطلاعاتی […]

مقامات آمریکایی موظف هستند تا شواهد مربوط به یوفوها را در صورت وجود فاش کنند. این در حالی است که یکی از مقامات اطلاعاتی سابق این کشور مدعی شد دولت آمریکا وسایل نقلیه از بیگانگان در اختیار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گاردین، یک مقام سابق اطلاعاتی آمریکا می گوید دولت ایالات متحده چندین وسیله نقلیه در اختیار دارد که متعلق به انسان ها نبوده و توسط ایرانیان ها ساخته شده است. این فرد پیش از این در یک آژانس دفاعی وظیفه پروژه ای در رابطه با پدیده های غیرعادی و غیر قابل توضیح و بررسی آنها را بر عهده داشته است.

این مقام سابق می گوید اطلاعات این وسایل نقلیه به کنگره گزارش نشده و اکنون وی پس از انتشار این اخبار برای کنگره شاهد اقدامات تلافی جویانه مقامات دولتی علیه خود بوده است. به طوری که پس از ۱۴ سال فعالیت در اطلاعات مربوط به ترک آنجا شد.

جاناتان گری، مقام فعلی اطلاعات آمریکا ضمن تایید وجود این اجسام عجیب و غریب گفته است ما تنها نیستیم. البته گروش خود موفق به مشاهده این وسایل نقلیه نشده و نمی داند محل نگهداری آنها در کجا می تواند باشد.

پی از این موضوع یکی از مقامات ناسا طی بیانیه ای اعلام کرد: کشف حیات بیگانه یکی از اولویت های اصلی ناسا است. اما تاکنون این آژانس فضایی مدرک معتبری در این رابطه و یا مدرکی بابت فرازمینی بودن UPAها پیدا نکرده است. البته ناسا کاوش در منظومه شمسی و کهکشان های دیگر را ادامه می دهد تا به سوال اساسی که ما در جهان تنها هستیم یا خیر پاسخ دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال