مشخصات کامل هواوی نوا ۹ و 9 پرو پیش از عرضه فاش شد

تصاویری منتسب به گوشیهای جدید هواوی نوا ۹ و نوا 9 پرو منتشر شد که نشان می دهد برخی ویژگی های مربوط به آنر ۵۰ در این گوشی ها وجود دارد. هواوی در تاریخ 1 مهر بطور رسمی این گوشی را معرفی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر زنده از […]

تصاویری منتسب به گوشیهای جدید هواوی نوا ۹ و نوا 9 پرو منتشر شد که نشان می دهد برخی ویژگی های مربوط به آنر ۵۰ در این گوشی ها وجود دارد. هواوی در تاریخ 1 مهر بطور رسمی این گوشی را معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر زنده از گوشی‌های هوآوی نوا ۹ و 9 پرو منتشر شد که نشان می‌دهد این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵۷ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز است. همچنین در گوشی نوا 9 از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی استفاده شده است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر و درون حفره قرار گرفته است.

برای این گوشی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شد. رم این دستگاه ۸ گیگابایت است و تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد. دوربین چهارگانه در پنل پشتی نیز مجهز به حسگر اصلی ۵0 مگاپیکسلی و ۳ دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید دو مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی در کنار هم قرار دارند.

هواوی نوا 9 پرو نیز شباهت زیادی به مدل معمولی دارد با این تفاوت که صفحه نمایش آن ۶.۷۲ اینچ است و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین در حفره دوربین سلفی نیز برای این گوشی دو دوربین در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال