گلکسی A13 5G در فهرست گیک‌بنچ با پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ رویت شد

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد گلکسی  A13 5G سامسونگ در فهرست گیک‌بنچ مشاهده شده است. شرکت سامسونگ در گوشی اقتصادی جدید خود از فناوری 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ‌گوشی اقتصادی جدیدی به نام گلکسی A13 5G با دوربین اصلی ۵0 مگاپیکسل […]

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد گلکسی  A13 5G سامسونگ در فهرست گیک‌بنچ مشاهده شده است. شرکت سامسونگ در گوشی اقتصادی جدید خود از فناوری 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ‌گوشی اقتصادی جدیدی به نام گلکسی A13 5G با دوربین اصلی ۵0 مگاپیکسل به ثبت رسانده است. طبق گزارشی که جی‌اس‌ام آرنا منتشر کرده است هم اکنون این گوشی با نام SM-A136U در فهرست گیک‌بنچ مشاهده شده است. گوشی گلکسی A13 5G توانسته بود در آزمون تک هسته ای و چند هسته‌ای این وبسایت امتیازهای ۴۶۵ و ۱۱۰۶ را کسب کند.

در این وب سایت در مورد این گوشی و در بخش تراشه از کد امنیتی ARM MT6833V استفاده شد که نشان می دهد گوشی جدید سامسونگ مجهز به تراشه های دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک خواهد بود. اندروید ۱۱ و رم ۴ گیگابایت به همراه دوربین اصلی ۵0 مگاپیکسل نیز در این گوشی تعبیه شده است. هنوز جزئیات بیشتری از گوشی جدید سامسونگ منتشر نشده اما احتمالاً این شرکت کره‌ای قصد دارد گوشی مقرون به صرفه ی خود را اوایل سال میلادی جدید عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال