گوشی گلکسی M33 5G جایگزین M32 در بنچمارک حاضر شد

مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی M33 5G در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. قرار است این گوشی جایگزین مدل M32 و با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰  عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشرشده در بنچمارک گی بنچ محصول جدید سامسونگ به نام گلکسی M33 5G مجهز به […]

مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی M33 5G در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. قرار است این گوشی جایگزین مدل M32 و با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰  عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشرشده در بنچمارک گی بنچ محصول جدید سامسونگ به نام گلکسی M33 5G مجهز به چیپ اگزینوس 1200 است که پیش از این در گزارشهای منتشر شده قرار بود در گلکسی A53 5G استفاده شود. به همین دلیل امتیاز های کسب شده توسط این دو گوشی به یکدیگر شباهت خواهند داشت. در واقع به نظر می‌رسد گلکسی M33 5G نسخه ای از همان گلکسی A53 5G باشد که تنها در برخی مشخصات جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.

گوشی M33 5G طبق اطلاعات این وبسایت دارای ۶ گیگابایت رم است. همچنین سامسونگ برای این گوشی از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ استفاده خواهد کرد. امتیاز های کسب شده برای این گوشی در بخش تک هسته ای ۷۲۶ و چند هسته ای ۱۸۳۰ است. باتری گلکسی M33 5G ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که پیش از این تاییدیه SafetyKorea نیز دریافت کرده است. هم خانواده این گوشی یعنی گلکسی M32 نیز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. با توجه به مشخصات ارائه شده از این گوشی جدید احتمالاً باید منتظر معرفی آن در آینده ای نزدیک باشیم. البته با توجه به سیاست سامسونگ در رابطه با معرفی پرچمداران خود ممکن است این گوشی در فصل اول سال آینده میلادی و پس از معرفی گلکسی S22 عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال