احتمالا گلکسی M54 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود

سامسونگ با سرمایه گذاری روی گوشی های رده متوسط مانند سری A و سری M بخشی از فروش بازار این نوع گوشی ها را به خود اختصاص داد. از طرفی گوشی های سری M سامسونگ نیز توانست در بین کاربران مورد استقبال قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی بعدی از […]

سامسونگ با سرمایه گذاری روی گوشی های رده متوسط مانند سری A و سری M بخشی از فروش بازار این نوع گوشی ها را به خود اختصاص داد. از طرفی گوشی های سری M سامسونگ نیز توانست در بین کاربران مورد استقبال قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی بعدی از سری گلکسی که سامسونگ روی آن کار میکند مدل M54 است. این کمپانی برای ساخت آن از سخت افزار قدرتمندتری استفاده کرده است. بطوری که می توان این گوشی را به عنوان رقیبی برای دیگر گوشی های میان رده در نظر گرفت.

سامسونگ در این گوشی از نمایشگر دارای نرخ رفرش بالا و همچنین تراشه ای قدرتمند در کنار باتری قوی استفاده کرده است. بطوری این گوشی می تواند گزینه مناسبی برای خریداران محسوب شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط The Pixel، سامسونگ گوشی جدید M54 را در اواخر امسال رونمایی خواهد کرد. احتمالا این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد خواهد بود. نرخ رفرش آن نیز ۹۰ هرتز است. تراشه بکار رفته در این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۸۸ است که پرچمدار با عمر نسبتا بالا شناخته میشود.

احتمالا نسخه پایه این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در پنل پشت نیز دوربین های سه گانه همراه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل قرار دارند. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود. با توجه به شباهت گوشی های سری A و M ممکن است برخی مشخصات آنها مشترک باشد. البته نمی توان در این مورد مطمئن بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال