گلکسی نوت 10 لایت به دوربین مربعی مشابه آیفون 11 مجهز است

شرکت سامسونگ درصدد است تا بزودی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت را به عنوان مدل اقتصادی از سری گلکسی نوت 10 ارائه دهد. تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد و حتی در گزارشی آمده این دیوایس همان گلکسی A81 با قلم اس پن بلوتوث دار است. گلکسی نوت 10 لایت […]

شرکت سامسونگ درصدد است تا بزودی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت را به عنوان مدل اقتصادی از سری گلکسی نوت 10 ارائه دهد. تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد و حتی در گزارشی آمده این دیوایس همان گلکسی A81 با قلم اس پن بلوتوث دار است.

گلکسی نوت 10 لایت قرار است با مشخصات کلیدی بزرگ از راه برسد و نباید آن را دست کم گرفت. براساس گزارش جدید سامسونگ درصدد است تا بزودی این گوشی هوشمند را با طراحی شبیه به دوربین آیفون 11 معرفی کند.

اگر چنین چیزی را شاهد باشیم بدون شک طراحی متفاوتی نسبت به سری گلکسی نوت 10 در بحث دوربین خواهد داشت. این گوشی هوشمند که به عنوان مدل لایت یا همان خوش قیمت سری گلکسی نوت 10 شناخته می‌شود، فلاش LED هم در کنار سه سنسور دوربین عقب آن تعبیه خواهد شد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ منتشر شد و از ویژگی های آن باید به پردازنده اگزینوس 9810 که پیشتر در گلکسی اس 9 و نوت 9 به کار گرفته شد، حافظه رم 6 یا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو، اس پن با قابلیت بلوتوث و برخی دیگر اشاره کرد.

گلکسی نوت 10 لایت که عضو جدیدی از سری گلکسی نوت 10 است، احتمالا در طراحی جلو مشابه مدل قبلی باشد.