باگ حسگر اثرانگشت گلکسی S10 با بروزرسانی برطرف شد

سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 با هدف رفع باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی منتشر کرد. البته این آپدیت تنها در کشور کره منتشر شده و بزودی در کشورهای دیگر نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و […]

سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 با هدف رفع باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی منتشر کرد. البته این آپدیت تنها در کشور کره منتشر شده و بزودی در کشورهای دیگر نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از ورج ، سامسونگ از طریق آپدیت جدید خود توانست این باگ امنیتی را برطرف کند. این شرکت گفته است برخی از محافظ صفحه های متفرقه عامل اصلی این باگ بوده اند. زیرا این محافظ های غیر استاندارد و یا حتی خش دار میتوانند عملکرد این سیستم را مختل کنند.

پیش از این سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرده بود که اسکنر فراصوت گوشی های گفته شده، الگوهای سه بعدی روی برخی از محافظ صفحه های سیلیکونی را به اشتباه جای اثر انگشت کاربر تشخیص داده و قفل صفحه را باز می کند. سامسونگ حتی به کاربران پیشنهاد داده بود تا محافظ سیلیکونی را کنار گذاشته و بدون آن حسگر اثرانگشت را امتحان کنند. و یا اینکه از قفل صفحه نمایش با استفاده از پسورد استفاده کنند. این مشکل حتی به یک مشکل امنیتی نیز تبدیل شده بود و برخی از بانک ها اقداماتی مثل دانلود اپ خود را برای کاربران این مدل گوشی ها ممنوع کرده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال