احتمالا دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا از نوع ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبود یافته خواهد بود

اخیراً شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قرار است در گلکسی اس ۲۱ اولترا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبودیافته استفاده کند که احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ مدل جدیدی از خانواده گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۲۵ دی‌ماه معرفی خواهد […]

اخیراً شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قرار است در گلکسی اس ۲۱ اولترا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبودیافته استفاده کند که احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ مدل جدیدی از خانواده گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۲۵ دی‌ماه معرفی خواهد کرد. اطلاعات مختلفی درمورد مشخصات فنی این گوشی منتشر شده و در آخرین اخبار آمده است که احتمالاً این گوشی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبود یافته نسبت به مدل های قبلی استفاده خواهد کرد. این گوشی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما طبق شایعات منتشر شده حسگر TOF در این گوشی استفاده نخواهد شد.

حساب توییتری با اکانت Ice Universe اطلاعاتی را در مورد گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر کرده است. این کاربر مدعی شده اگرچه دوربین گلکسی اس ۲۱ همان ۱۰۸ مگاپیکسل مدل قبل است اما نوع آن به ISOCELL HM3 بهبود یافته است. در مدل های قبلی از حسگر HM1 استفاده شده بود اما حسگر جدید ۱۲ درصد نسبت به مدل قبلی حساسیت بیشتری نسبت به نور خواهد داشت. بنابراین کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این دوربین در شب بسیار بهتر خواهد بود. همچنین در دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا حسگر TOF وجود ندارد اما به جای آن فوکوس خودکار لیزری قرار داده شده که در نوع خود نوعی پس رفت به حساب می آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال