گلکسی اس 7 بیشترین گوشی استفاده شده سامسونگ در جهان است

موفقیت گوشی گلکسی S7 سامسونگ بر کسی پوشیده نبوده ولی از وسعت آن تا حالا صحبتی نشده است. براساس گزارش سازمان تبلیغاتی ScientiaMobile  به اسم (Mobile Overview Report (MOVR برای سه‎ماهه‎ی اول سال 2017، S7 به نسبت تمامی دستگاه‎های سامسونگ در جهان بیشترین آمار گردش در اینترنت توسط موبایل را به خود اختصاص داده است. […]

موفقیت گوشی گلکسی S7 سامسونگ بر کسی پوشیده نبوده ولی از وسعت آن تا حالا صحبتی نشده است. براساس گزارش سازمان تبلیغاتی ScientiaMobile  به اسم (Mobile Overview Report (MOVR برای سه‎ماهه‎ی اول سال 2017، S7 به نسبت تمامی دستگاه‎های سامسونگ در جهان بیشترین آمار گردش در اینترنت توسط موبایل را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر، پرچم‎دار سال قبل سامسونگ، در حال حاضر بیشترین گوشی استفاده شده‎ی این شرکت در جهان است.

آیا Galaxy S8 نیز همین مسیر را در پیش خواهد گرفت؟ ممکن است کمی زمان ببرد. در گذشته، این گلکسی اس 6 این آمار را در اختیار نداشت بلکه گوشی گلکسی اس 5 بیشترین دستگاه استفاده شده‎ی سامسونگ در جهان بود ولی اسفندماه به سلطنت این گوشی در شرکت سامسونگ پایان داده شد.

این قضیه احتمالا به کاربران گلکسی اس 5 ربط دارد که بعد از پایان قراردادهای دو ساله‎ی خود با اپراتورهای مخابراتی به گلکسی S7 آپگرید کرده‎اند. گلکسی اس 5 با وجود پذیرش متوسط در بین اهالی رسانه و فروش آهسته، آمار فروش میلیونی داشت، بنابراین طبیعی است که S7 سامسونگ با پایگاه کاربری فراوانی روبرو شود. با توجه به افت قیمت این گوشی به دنبال عرضه‎ی گلکسی اس 8، جای تعجب ندارد که محبوبیت آن رو به افزایش است.

ScientiaMobile توجهی نیز به پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 دارد. براساس اطلاعات آن‎ها، تعداد کاربران بالقوه‎ای که به S8 آپگرید کنند (از گلکسی اس 5 و گلکسی اس 6) اگر سامسونگ بتواند از حجم تقاضای این مشتریان برآید، بسیار زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال