مدل دارای 6 گیگابایت رم گوشی +Galaxy S8 بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت

اگر یکی از افراد متعددی هستید که تصمیم سامسونگ را مبنی بر ارائه‎ی مدل دارای 6 گیگابایت رم گوشی +Galaxy S8 تنها برای بازار چین سرزنش می‎کنند، شاید شنیدن این خبر کمی شما را آرام کند، چون قیمت این گوشی 1,155,000 وون کره‎جنوبی در حدود 1030 دلار خواهد بود. منبع این اخبار وب‎سایت کره‎ای Etnews است […]

اگر یکی از افراد متعددی هستید که تصمیم سامسونگ را مبنی بر ارائه‎ی مدل دارای 6 گیگابایت رم گوشی +Galaxy S8 تنها برای بازار چین سرزنش می‎کنند، شاید شنیدن این خبر کمی شما را آرام کند، چون قیمت این گوشی 1,155,000 وون کره‎جنوبی در حدود 1030 دلار خواهد بود.

منبع این اخبار وب‎سایت کره‎ای Etnews است که علت ارائه‎ی این قیمت را به ارز کره‎جنوبی با وجود منحصر بودن آن برای بازار چین، توضیح می‎دهد. همان‎طور که قبلا نیز مطرح شده بود، این مدل از درگاه میکرو اس‎دی نیز پشتیبانی خواهد کرد تا حافظه‎داخلی معمولی 64 گیگابایتی تا 128 گیگابایت افزایش یابد. تاکنون، تنها رنگی که برای این مدل ذکر شده رنگ مشکی است. افرادی که این گوشی را پیش‎خرید می‎کنند یک داک DeX سامسونگ را نیز دریافت و شهروندان غربی به جای آن هدست Gear VR رایگانی در بسته‎بندی فروش خواهند دید.

تصمیم بر فروش مدل 6 گیگابایتی گوشی S8 سامسونگ تنها در بازار چین تا حد زیادی به رقابت شرکت‎های بومی این کشور نظیر Vivo و Oppo نسبت داده شده است که آخرین گوشی‎های آن‎ها مشخصات‎فنی مشابهی دارند. اخیرا صحبت‎های زیادی در رابطه با مقدار رمی که واقعا یک گوشی‎هوشمند نیاز دارد شکل گرفته است و همین چند هفته‎ی قبل مدیرعامل هوآوی ادعا کرد که 4 گیگابایت رم از حد کافی حتی بیشتر است (گرچه مدل P10 Plus با داشتن 6 گیگابایت رم این ادعا را تا حدی باطل می‎کند). در هر صورت قیمت بالای گوشی +Galaxy S8 یقینا مشتریان بالقوه‎ی زیادی را فراری خواهد داد و بنابراین جای تعجب ندارد که این گوشی وارد بازار بین‎المللی نشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال