روشن بودن نمایشگر گلکسی S8 مانع شارژ شدن سریع آن می‎شود

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به ویژگی استانداردی دارد تبدیل می‎شود که گوشی‎های هوشمند امروزی از آن بهره‎مند هستند، بنابراین جای شگفتی ندارد که گوشی مانند گلکسی S8 سامسونگ دارای این قابلیت است. با توجه به این‎که گوشی‎های قبلی سامسونگ نیز این امکان را داشته‎اند، کم یا بیش انتظار افراد به سمتی پیش می‎رود که […]

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به ویژگی استانداردی دارد تبدیل می‎شود که گوشی‎های هوشمند امروزی از آن بهره‎مند هستند، بنابراین جای شگفتی ندارد که گوشی مانند گلکسی S8 سامسونگ دارای این قابلیت است. با توجه به این‎که گوشی‎های قبلی سامسونگ نیز این امکان را داشته‎اند، کم یا بیش انتظار افراد به سمتی پیش می‎رود که پرچم‎دار فعلی سامسونگ نیز از آن استفاده کند.

گرچه، مالکین گلکسی اس 8 باید بدانند در این خصوص یک محدودیت وجود دارد. وب‎سایت Phandroid به کاربران خود یادآوری کرده قابلیت شارژ سریع در گلکسی S8 سامسونگ تنها زمانی که نمایشگر خاموش است کار می‎کند. به عبارت دیگر اگر می‎خواهید دستگاه خود را سریعا شارژ و از این قابلیت استفاده کنید، امکان استفاده از گوشی و شارژ در یک زمان وجود ندارد.

این گفته به این معنی نیست که کاربر نمی‎تواند در حین شارژ از گوشی استفاده کند، بلکه تنها انجام دادن این کار بر روی شارژ سریع آن اثر جلوگیری‎کننده دارد. وب‎سایت Phandroid با تست‎های خود متوجه شده‎ است که به دنبال شارژ سریع این گوشی در عرض 1 ساعت و 37 دقیقه شارژ می‎شود، اما اگر نمایشگر را خاموش کنیم این مدت به 2 ساعت و 51 دقیقه افزایش می‎یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال