گلکسی واچ ۴ در نسخه Black Yak ادیشن برای کوهنوردان رونمایی شد

سامسونگ از نسخه جدید گلکسی واچ ۴ مدل Black Yak ادیشن اندازه ۴۰ و 48 میلیمتری برای کوهنوردان رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی واچ ۴ با قیمت حدود ۲۲۲ دلار در مدل ۴۰ میلیمتری و ۲۴۵ دلار در مدل ۴۴ میلیمتری عرضه خواهد شد. این ساعت طی همکاری سامسونگ […]

سامسونگ از نسخه جدید گلکسی واچ ۴ مدل Black Yak ادیشن اندازه ۴۰ و 48 میلیمتری برای کوهنوردان رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی واچ ۴ با قیمت حدود ۲۲۲ دلار در مدل ۴۰ میلیمتری و ۲۴۵ دلار در مدل ۴۴ میلیمتری عرضه خواهد شد. این ساعت طی همکاری سامسونگ و برند مد و پوشاک Black Yak ساخته شده است. این نسخه محدود مخصوص کوهنوردان خواهد بود و به گفته شرکت سازنده پشتیبانی از کمپین های دوستدار محیط زیست را نیز پشتیبانی میکند.

 دوستداران این ساعت می توانند آن را از ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ پیش خرید کنند. ساعت گلکسی واچ ۴ Black Yak شامل ساعت هوشمند و یک بند انحصاری واچ فیس همچنین بهمراه یک لیوان بلک یاک و یک بن تخفیف ۴۰ درصدی برای محصولات این شرکت ارائه خواهد شد. در این ساعت از حالت های کوهنوردی و پیاده روی استفاده شده است به طوری که کاربر می تواند با استفاده از جی پی اس مسیر خود را ردیابی کند.

 حتی اطلاعات ارتفاع نیز در این ساعت ارائه خواهد شد. صفحه ویژه ساعت در زمان صرف ناهار از قرمز به سبز رنگ تغییر می کند که نشان دهنده تمیز کردن اطراف از محصولات یکبار مصرف است. این ایده مربوط به کمپین های دوستدار محیط زیست بلک یار و کمپین کوهستان پاک همانند PlustIC خواهد بود.

جینها کیم، از بخش معاونت سامسونگ الکترونیکس در کره در مورد این ساعت گفته است: گلکسی واچ ۴ بلک یاک ادیشن مربوط به فضای باز و سازگار با محیط زیست پایدار ارائه شده است. احتمالا در آینده شرکت های بیشتری برنامه های کاربردی برای فعالیتهای مختلف در فضای باز را توسعه خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال