گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ با حداکثر دو برابر حافظه داخلی عرضه خواهند شد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جدید گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را با یک ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند که نسبت به نسل قبل حداکثر حافظه آنها دو برابر افزایش می یابد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشات اخیر اطلاعات دیگری درباره گلکسی زد فولد […]

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جدید گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را با یک ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند که نسبت به نسل قبل حداکثر حافظه آنها دو برابر افزایش می یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشات اخیر اطلاعات دیگری درباره گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ فاش کرده است. طبق این اخبار احتمالا این دو گوشی در نسخه جدید به ترتیب یک ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهند داشت که نسبت به نسل قبلی دو برابر حداکثر حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

 این خبر می تواند برای افراد علاقمند به ذخیره محتوای دیجیتال خوشحال کننده باشد با توجه به افزایش حافظه ذخیره سازی مشخص نیست سامسونگ چه قیمتی را برای دو گوشی تاشو خود در نظر می گیرد. پیش‌بینی می‌شود مدل پایه گلکسی زد فلیپ 4 همان ۹۹۹ دلار باشد. در مجموع نسخه ۱ ترابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی از گوشی های زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ عرضه خواهد شد که برای طرفداران این گوشی‌ها خبر خوبی محسوب می شود. با توجه به اینکه درگاه microSD در این دو گوشی پشتیبانی نمی شود بنابراین افزایش حافظه ذخیره سازی میتواند باعث جلب خریداران بیشتر شود.

 طبق گزارش های گذشته زد فولد ۴ از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1  کوالکام استفاده خواهد کرد. همچنین انرژی آن توسط باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. زد فلیپ ۴ نیز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال