The Gate نام این قفل هوشمند مجهز به یک دوربین داخلی است

با ارتباطات تنگاتنگی که امروزه در دنیا شکل گرفته است، حتی قفل‌ها نیز هوشمند شده و از این قافله عقب نمانده‌اند. از زمانی که این قفل‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند، تنها تعداد کمی از آن‌­ها در بازار موجود است. به عنوان سطح جدیدی از فناوری بد نیست با The Gate که یک قفل هوشمند با […]

با ارتباطات تنگاتنگی که امروزه در دنیا شکل گرفته است، حتی قفل‌ها نیز هوشمند شده و از این قافله عقب نمانده‌اند. از زمانی که این قفل‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند، تنها تعداد کمی از آن‌­ها در بازار موجود است. به عنوان سطح جدیدی از فناوری بد نیست با The Gate که یک قفل هوشمند با ارزش است آشنا شوید.

یکی از تفاوت‌هایاین قفل هوشمند که آن را تقریبا از تمامی قفل­های هوشمندی که امروزه در بازار وجود دارند، متمایز می‌کند، دوربینی است که در بالای صفحه اعداد اضافه شده ­است، مطابق آن­چه در فیلم بالا می­بینید. این دوربین به ما نشان می‌دهد چه کسی پشت در است و یا چه کسی رمزعبور را وارد می‌کند تا بتواند داخل خانه شود.

اگرطرف پشت در یکی از کسانی باشد که با شما زندگی می کند، خوش شانس هستید، چون آنها تنها کسانی هستند که باید رمز عبور را بدانند. باتوجه به اینکه این یک دوربین چرخان است، می‌تواند به شما بگوید چه­ کسی پشت در است بدون آنکه نیاز باشد یک دوربین مجزا نصب کنید. یک میکروفون و اسپیکر نیز در داخل خود قفل تعبیه شده است، بنابراین قادر خواهید بود با هرکسی که پشت در است صحبت کنید.

این ویژگی، چندان هم جدید محسوب نمی شود چرا که برخی دیگر از سیستم‌های موجود نیز این ویژگی را دارند، اما همان‌گونه که گفتیم این اولین‌بار است چنین ویژگی‌هایی برای قفل‌های ارتباطی هوشمند معرفی شده‌اند. The Gate  با موفقیت در Indiegogo سرمایه‌گذاری شده است و انتظار می‌رود در سه ماه اول سال 2017 در دسترس حامیان خود و عموم مردم قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال