تراشه تعمیم یافته عنوان هدف بعدی سامسونگ برای دستگاه های مبتنی بر این فناوری

سامسونگ اکنون روی تراشه های جدیدی کار می کند که به تراشه های تعمیم یافته معروف است. قرار است این تراشه ها در دستگاه های مبتنی بر این فناوری مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از شرکت ها بودجه های بسیاری را برای توسعه فناوری واقعیت تعمیم یافته […]

سامسونگ اکنون روی تراشه های جدیدی کار می کند که به تراشه های تعمیم یافته معروف است. قرار است این تراشه ها در دستگاه های مبتنی بر این فناوری مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از شرکت ها بودجه های بسیاری را برای توسعه فناوری واقعیت تعمیم یافته اختصاص داده اند. به عنوان مثال اپل در هفته آینده قرار است اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را عرضه کند.ددر این بین سامسونگ نیز تلاش دارد تا در این عرصه و رقابت با اپل حرفی برای گفتن داشته باشد.

واقعیت تعمیم یافته و فناوری مرتبط با آن در واقع به فناوری ادغام کننده دنیای فیزیکی و مجازی گفته میشود. در این بین فناوری هایی نظیر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ترکیبی همگی در دسته بندی این فناوری قرار می‌گیرند.

گزارش های اخیر نشان می دهد احتمالا سامسونگ اوایل سال آینده از یک هدست با فناوری قابلیت تعمیم یافته رونمایی خواهد کرد. به نقل از خبرگزاری کره ای این شرکت تمرکز روی تراشه XR را با هدف رقابت با کوالکام و گوگل آغاز کرده است. همچنین این شرکت برای تولید این تراشه تیم های فنی جدیدی را سرو سامان داده است. هنوز جزئیات دقیقی در مورد تراشه های این شرکت منتشر نشده است.

البته پیش از این سامسونگ کار روی تراشه های XR را تایید کرده بود. واحد تجاری این شرکت که تراشه های اگزینوس را می سازد وظیفه ساخت و تولید این تراشه های جدید را نیز بر عهده دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال