پس از بارها تعویق بالاخره بالگرد مریخی نبوغ فردا پرواز خواهد کرد

پس از بارها تعویق بالاخره ناسا تاریخ جدید پرواز بالگرد مریخی نبوغ را اعلام کرد. این بالگرد در تاریخ دوشنبه نوزدهم آوریل ساعت 12 به وقت تهران پرواز خود را آغاز می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، زمان دقیق پرواز بالگرد مریخی نبوغ ساعت ۱۲ ظهر به وقت تهران در تاریخ دوشنبه نوزدهم آوریل […]

پس از بارها تعویق بالاخره ناسا تاریخ جدید پرواز بالگرد مریخی نبوغ را اعلام کرد. این بالگرد در تاریخ دوشنبه نوزدهم آوریل ساعت 12 به وقت تهران پرواز خود را آغاز می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، زمان دقیق پرواز بالگرد مریخی نبوغ ساعت ۱۲ ظهر به وقت تهران در تاریخ دوشنبه نوزدهم آوریل اعلام شده ست. هنوز دلیل به تعویق افتادن چند باره پرواز بالگرد مریخی نبوغ مشخص نشده است. اما اخیراً ناسا اعلام کرده آزمایش چرخش بال های این بالگرد با موفقیت انجام شده و این بار بالگرد نبوغ به پرواز نزدیکتر شده است.

همچنین ناسا گفته است پس از اولین پرواز و تنها چند ساعت پس از آن اطلاعات مربوطه به زمین ارسال خواهد شد. پخش مستقیم پرواز نیز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران قابل مشاهده است. افراد علاقه‌مند می‌توانند اولین پرواز این بالگرد را از بخش آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا و از طریق تلویزیون آن و یا شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند.

ناسا قرار است پس از پرواز بالگرد نبوع در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی یک جلسه توجیهی برگزار کند. پیش از این اعلام شده بود اولین پرواز این بالگرد در تاریخ ۸ آوریل انجام می شود. اما بارها این پرواز به تعویق افتاد. دلیل آن نیز آماده نبودن این بالگرد برای پرواز بوده است. نبوغ اولین وسیله ساخته شده بشر برای پرواز در سیاره ای دیگر محسوب می شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال