نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ شیائومی به زودی عرضه می شود

گوشی های ردمی نوت ۱۱ شیائومی با نسخه جهانی به زودی رونمایی می‌شود. البته برخی از مشخصات این گوشی به همراه طراحی آن از جمله نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ پیش از رونمایی افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی شیائومی سری جدید ردمی نوت ۱۱ را برای […]

گوشی های ردمی نوت ۱۱ شیائومی با نسخه جهانی به زودی رونمایی می‌شود. البته برخی از مشخصات این گوشی به همراه طراحی آن از جمله نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ پیش از رونمایی افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی شیائومی سری جدید ردمی نوت ۱۱ را برای بازار جهانی عرضه خواهد کرد. البته این گوشی ممکن است همانند گوشی های بازار چین با یک طراحی مشابه عرضه شود اما احتمالا تراشه های متفاوتی در آن به کار رفته است.

ردمی نوت ۱۱ به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز مجهز است. دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل عرضه می شود. در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و تشخیص عمق قرار دارد. دوربین سلفی نیز از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و در حفره بالای نمایشگر قرار گرفته است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و می تواند از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی کند.

 در شایعات اخیر نیز این گوشی را به اندروید ۱۱ مجهز دانستند. اما احتمالاً شیائومی از اما MIUI13 استفاده می کند. در نسخه بازار چین از تراشه مدیاتک دیمنسیتی G810 استفاده شده بود. اما در نسخه جهانی احتمالاً اسنپدراگون ۶۸۰ جایگزین آن شده است. در مدل استاندارد ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم نیز قرار گرفته و امکان استفاده از کارت حافظه نیز در این گوشی وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال