برنامه گوگل مسیجز نیز قابلیت ارتباط ماهواره ای دریافت می کند

به زودی اپلیکیشن گوگل مسیجز با پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد. گوگل نیز پیش از این اعلام کرد این قابلیت به اندروید ۱۴ اضافه می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران ایکس به نام Nell Rahmouni شواهدی را کشف کرده که نشان می‌دهد اپلیکیشن گوگل مسیجز به […]

به زودی اپلیکیشن گوگل مسیجز با پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد. گوگل نیز پیش از این اعلام کرد این قابلیت به اندروید ۱۴ اضافه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران ایکس به نام Nell Rahmouni شواهدی را کشف کرده که نشان می‌دهد اپلیکیشن گوگل مسیجز به قابلیت ارتباط ماهواره ای برای ارسال پیامک اضطراری مجهز خواهد شد. شواهد وجود برخی عناصر در رابطه کار بری این برنامه بوده است که ظاهراً از طریق یک Placeholder در این اپ قرار داده شد.

طبق اسناد به دست آمده گوگل از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود امکان ارسال پیامک اضطراری با کمک ماهواره را به کاربران ارائه خواهد کرد. گوگل پیش از این تجهیز اندروید ۱۴ به قابلیت ارتباط ماهواره ای را اعلام کرده بود.

اپلیکیشن گوگل مسیجز به طور پیش فرض در تمام گوشی های اندرویدی قرار دارد. بدین ترتیب اضافه شدن این قابلیت می تواند اتفاق خوبی برای کاربران محسوب شود. هنوز امکان پیاده سازی این قابلیت توسط گوگل مشخص نشده است.

پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره ای بدون مودم سخت افزاری امکان پذیر نیست. بنابراین همه گوشی های اندرویدی نمی توانند از این قابلیت بهره ببرند. به نظر می رسد تنها گوشی های جدید و مجهز به این مودم قادرند از این ویژگی استفاده کنند. در حال حاضر گوگل تنها بستر نرم افزاری برای استفاده از این ویژگی را آماده کرده و پس از این تولید کنندگان گوشی های هوشمند باید در مورد ارایه این ویژگی تصمیم گیری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال