سری گوگل پیکسل ۶ همراه با بهبود دوربین و ویژگی‌های منحصر بفرد عرضه خواهد شد

گوگل قصد دارد گوشی پیکسل  را۶ با تغییرات بسیار زیاد در دوربین و دیگر ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه کند. طبق اطلاعات منتشر شده احتمالاً در دوربین پیکسل ۶ قابلیت هایی مانند حذف اشیا اضافه از عکس ها و یا ضبط ویدیو های 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را شاهد […]

گوگل قصد دارد گوشی پیکسل  را۶ با تغییرات بسیار زیاد در دوربین و دیگر ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه کند. طبق اطلاعات منتشر شده احتمالاً در دوربین پیکسل ۶ قابلیت هایی مانند حذف اشیا اضافه از عکس ها و یا ضبط ویدیو های 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را شاهد خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، XDA گزارش جدیدی را گوشی گوگل پیکسل ۶ منتشر کرد که نشان می‌دهد دوربین این گوشی در آینده ویژگی های مختلفی را به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه هنوز این ویژگی ها به طور رسمی توسط گوگل تایید نشده است اما می توان به برخی از اطلاعات آن اعتماد کرد.

 به نظر می رسد بهبود دوربین و ویژگی های اضافه شده به آن می‌تواند تجربه عکاسی با پیکسل ۶ و ۶ پرو را به شدت افزایش دهد. قابلیت Magic Eraser در گوشی جدید می تواند به کاربران کمک کند تا اشیا و موارد اضافی را از داخل عکس پاک کنند. همچنین این دوربین به قابلیت تنظیم دستی وایت بالانس مجهز است. به طوری که کلیه کاربران می توانند به گفته گوگل تاری را در تصاویر اصلاح کنند. از قابلیت های دیگر ضبط ویدیویی مربوط به پیکسل ۶ پرو است که هنوز تایید نشده است. اما احتمالا دوربین آن ۵۰ مگاپیکسل و با قابلیت ضبط ویدیو های 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و بزرگنمایی ۷ برابر خواهد بود.

البته دوربین سلفی و دیگر دوربین های فوق عریض و تله فوتو آن نیز می توانند ویدیو هایی با نرخ ۳۰ فریم از نوع 4K و با بزرگنمایی ۲۰ برابر ثبت کنند .از دیگر قابلیت‌های مربوط به این سری از دوربین‌های گوگل می توان به حالت کودک، چراغ قوه جلویی، استفاده از میکروفون بلوتوث، چراغ تایمر و موشن بلور اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال