پیکسل ۷ گوگل همراه با مزایای نسخه ۶۴ بیتی اندروید ارائه شد

گوگل همراه با عرضه پیکس ۷ مزایای نسخه ۶۴ بیتی اندروید را نیز توضیح داد. در این گوشی مزایایی مانند عملکرد بهتر برنامه ها، امنیت بیشتر و بهبود در برخی بخش ها توضیحاتی داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پس از عرضه گوشی های سری پیکسل ۷ و ۷ […]

گوگل همراه با عرضه پیکس ۷ مزایای نسخه ۶۴ بیتی اندروید را نیز توضیح داد. در این گوشی مزایایی مانند عملکرد بهتر برنامه ها، امنیت بیشتر و بهبود در برخی بخش ها توضیحاتی داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل پس از عرضه گوشی های سری پیکسل ۷ و ۷ پرو اعلام کرد این دو گوشی تنها گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های ۶۴ بیتی هستند. اکنون نیز این کمپانی در وبلاگ توسعه دهندگان اندروید توضیحات جدیدی را در قالب یک پست و در مورد مزایای نسخه ۶۴ بیتی ارائه کرده است.

به گفته گوگل استفاده از این نسخه در گوشی پیکسل ۷ باعث شده است تا این گوشی از اپلیکیشن های ۳۲ بیتی پشتیبانی نکند. این تغییر باعث افزایش سرعت عملکرد برنامه ها شده است. زیرا در این نسخه، اپلیکیشن ها با دسترسی به دستورالعمل های بیشتر می توانند عملکرد بهتری را ارائه کنند. این در حالی است که نسخه ۳۲ بیتی به چنین چیزی دسترسی ندارد.

طبق گزارش های XDA، با عدم پشتیبانی از برنامه های ۳۲ بیتی ، ۱۵۰ مگابایت از رم توسط اندروید آزاد میشود که یکی از مزیت های آن کاهش بسته شدن برنامه ها به دلیل عدم دسترسی به حافظه آزاد خواهد بود. در صورت استفاده از پردازنده های مخصوص کدهای ۶۴ بیتی، شاهد ۲۵ درصد افزایش عملکرد آنها خواهیم بود.

گوگل به توسعه دهندگان توصیه کرد لازم است در زمان آزمایش اپلیکیشن ها دقت بیشتری داشته باشند تا نسبت به بهینه سازی برنامه های خود برای دستگاههای ۶۴ بیتی مطمئن شوند.

پس از پیکسل ۷ و ۷ پرو احتمالا در آینده شاهد دستگاههای بیشتری با پشتیبانی از این رویکرد خواهیم بود. هنوز مشخص نیست ابتدا کدام شرکت به سراغ این رویکرد خواهد رفت. اما احتمالا گوگل در محصول بعدی خود یعنی تبلت پیکسل نیز از نسخه ۶۴ بیتی اندروید استفاده‌ میکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال