پیکسل واچ گوگل از قطعات غیرقابل تعویض ساخته شده است

کالبد شکافی ساعت هوشمند گوگل نشان می دهد قطعات بکار رفته در آن غیر قابل تعویض هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل همزمان با معرفی گوشی های پیکسل ۷ از ساعت های هوشمند پیکسل واچ نیز رونمایی کرد. پس از آن کالبد شکافی این محصولات برای شناسایی قطعات داخلی آنها انجام […]

کالبد شکافی ساعت هوشمند گوگل نشان می دهد قطعات بکار رفته در آن غیر قابل تعویض هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل همزمان با معرفی گوشی های پیکسل ۷ از ساعت های هوشمند پیکسل واچ نیز رونمایی کرد. پس از آن کالبد شکافی این محصولات برای شناسایی قطعات داخلی آنها انجام گرفت.

طبق ویدئویی که اخیرا iFixit از کالبد شکافی ساعت هوشمند پیکسل واچ منتشر کرد، قرارگیری قطعات آن بصورت پازل در کنار هم را نشان می دهد. قاب پشتی قابل جایگزینی است. اما برخی قطعات مانند دکمه ساعت و تاچ آن غیرقابل تعویض هستند که نشان از غیرقابل تعمیرپذیری این ساعت دارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط دیجیتال ترندز، جداسازی صفحه نمایش پیکسل واچ به راحتی انجام میشود. اما کانکتور آن در زیر باتری قرار گرفته و با چسب محکم شده است که از تعویض آن جلوگیری می کند. طبق گفته iFixit گوگل قصد ندارد امکان تعویض نمایشگر را شکسته را ارائه کند. یکی از خریداران این ساعت نیز اعلام کرد بابت تعویض نمایشگر ساعت پیکسل واچ با شرکت تماس گرفته و آنها اعلام کردند نمایشگر ساعت قابل تعویض نیست.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال