موتور جستجوی گوگل نیز به چت بات هوش مصنوعی شبیه به ChatGPT مجهز می شود

مدیرعامل گوگل اعلام کرد به زودی چت با هوش مصنوعی به موتور جستجوی این شرکت اضافه میشود. در این صورت گوگل می تواند آینده جدیدی را برای خود در این صنعت رقم بزند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سوندار پیچای، مدیر عامل گوگل در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد شرکت گوگل قصد […]

مدیرعامل گوگل اعلام کرد به زودی چت با هوش مصنوعی به موتور جستجوی این شرکت اضافه میشود. در این صورت گوگل می تواند آینده جدیدی را برای خود در این صنعت رقم بزند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سوندار پیچای، مدیر عامل گوگل در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد شرکت گوگل قصد دارد موتور جستجوی خود را به هوش مصنوعی مکالمه محور مجهز کند. وی در این مصاحبه به سوال مردم در مورد اینکه آیا گوگل نیز در بخش جستجو به مدل زبانی بزرگ مجهز می شود پاسخ مثبت داد. پیش از این نیز گوگل اعلام کرده بود که موتور جستجو خود را به مدل زبانی بزرگ مجهز می‌کند.

اما این نخستین بار است که این شرکت برنامه های جدید خود را برای موتور جستجو اعلام می کند. البته اضافه کردن چت بات هوش مصنوعی به موتور جستجوی گوگل عجیب نیست. زیرا پیش از این نیز مایکروسافت از هوش مصنوعی در نسخه جدید بینگ استفاده کرد تا بتواند پاسخ های کامل و مناسبی را به کاربران ارائه کند. در حال حاضر ۹۳.۴ درصد از سهم بازار موتور های جستجوگر به گوگل تعلق دارد. بنابراین این شرکت قطعاً به دنبال اضافه کردن چت بات به سرویس خود است که می تواند تاثیر زیادی روی این صنعت داشته باشد.

سوندار پیچای اضافه شدن این فناوری به موتور جستجو را تهدید ندانسته بلکه آن را راهکاری برای گسترش کسب و کار گوگل می داند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال