عملکرد گرافیکی آیفون ۱۳ در بنچمارک بهبود ۵۵ درصدی را نشان می‌دهد

اپل هنگام رونمایی از آیفون ۱۳ مدعی بهبود عملکرد در پردازنده گرافیکی مدل های آیفون ۱۳ پرو شد. اکنون نتایج بنچمارک این گوشی نیز ادعای اپل را در مورد عملکرد بهتر گرافیکی آن تایید می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران با دسترسی به این دستگاه نتایجی از بنچمارک گیک […]

اپل هنگام رونمایی از آیفون ۱۳ مدعی بهبود عملکرد در پردازنده گرافیکی مدل های آیفون ۱۳ پرو شد. اکنون نتایج بنچمارک این گوشی نیز ادعای اپل را در مورد عملکرد بهتر گرافیکی آن تایید می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از کاربران با دسترسی به این دستگاه نتایجی از بنچمارک گیک بنچ آیفون ۱۳ را در آزمایش های متال منتشر کرده است. طبق نتایج منتشر شده این گوشی توانسته در آزمایش های مربوط به عملکرد گرافیکی امتیاز ۴۲۱۶ را کسب کند. این در حالی است که آیفون ۱۲ پرو در همین آزمایش امتیاز ۹۱۲۳ را کسب کرده بود. این امتیازات نشان می دهد عملکرد آیفون ۱۳ پرو و پرومکس در پردازنده گرافیکی حدود ۵۵ درصد بهبود یافته اند.

در آزمون تک هسته ای نیز آیفون ۱۳ توانسته امتیاز ۱۷۳۰ را کسب کند که نسبت به مدل قبلی با امتیاز ۱۵۷۵ عملکرد بهتری را از خود نشان داده است. در آزمون چند هسته ای نیز میتوان به ۲۱ درصد افزایش عملکرد و بهبود آن اشاره داشت. در صورت صحت این اطلاعات به طور کلی آیفون 13 با چیپ  A15 Bionic توانسته پیشرفت قابل توجهی را نسبت به مدل های قبلی نشان دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال