گروه هکری آنانیموس از حمله به بانک مرکزی روسیه خبر داد

گروه هکری آنانیموس پیش از این از برنامه خود برای حمله به بانک مرکزی روسیه خبر داده بود. اکنون این گروه اعلام کرده است توانسته طی حمله سایبری حدود ۳۵ هزار فایل را از این نهاد روسی به سرقت ببرد. طبق تهدید این گروه این فایل های به سرقت رفته شده ظرف مدت ۴۸ ساعت […]

گروه هکری آنانیموس پیش از این از برنامه خود برای حمله به بانک مرکزی روسیه خبر داده بود. اکنون این گروه اعلام کرده است توانسته طی حمله سایبری حدود ۳۵ هزار فایل را از این نهاد روسی به سرقت ببرد. طبق تهدید این گروه این فایل های به سرقت رفته شده ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده افشا خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش منابع خبری مختلف از هک بانک مرکزی روسیه و به سرقت بردن ۳۵۰۰۰ فایل از توافقات محرمانه این بانک خبر می دهد. این گروه هکری مدعی شد توانسته ۲۸ گیگابایت اطلاعات این بانک روسی را به دست آورد. حمله این گروه هکری در اعتراض به تهاجم روسیه به اوکراین و بخشی از عملیات OpRussia محسوب می شود.

 برخی گزارش ها نیز نشان می دهد داده های هک شده نیز هم اکنون میتوانند در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد. یک سازمان غیر انتفاعی به نام DDoSecrets نیز اعلام کرد قصد دارد اطلاعات منتشر شده را به صورت آرشیو روی وبسایت خود قرار دهد. اکانت گروه هکری آنانیموس نیز پس از این ادعا نسخه‌ای از این اسناد بانکی را که به زبان روسی هستند منتشر کرد. تاکنون بانک مرکزی روسیه واکنشی نسبت به این ادعاها نشان نداده است. گروه هکری آنانیموس پیش از این چند سازمان روسی دیگر را نیز هک کرده بود. این در حالی است که رئیس بانک مرکزی روسیه الویرا نبولینا و آینده وی در این بانک در هاله ای از ابهام قرار داشته است.

 این گروه پس از هک اخیر قصد دارد به دیگر زیرساخت های اینترنت روسیه از جمله شبکه های کرملین نیز حمله کند. پیش از این تهدیداتی نیز علیه شبکه تلویزیونی دولتی و چند پلتفرم استریمینگ نیز انجام گرفته بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال