گروه هکری مسئول حمله سایبری به انویدیا اطلاعات کارمندان این شرکت را منتشر کرد

گروه هکری پس از حمله به سرورهای انویدیا اکنون حدود ۷۰ هزار آدرس ایمیل مربوط به کارمندان این شرکت و رمز عبور آن ها را منتشر کرد. این گروه هکری در ازای این داده ها انویدیا را مجبور کرد تا کد منبع درآور های گرافیکی خود را منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

گروه هکری پس از حمله به سرورهای انویدیا اکنون حدود ۷۰ هزار آدرس ایمیل مربوط به کارمندان این شرکت و رمز عبور آن ها را منتشر کرد. این گروه هکری در ازای این داده ها انویدیا را مجبور کرد تا کد منبع درآور های گرافیکی خود را منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از حمله سایبری به سرور های انویدیا اکنون این شرکت سازنده کارت گرافیک مشکل دیگری نیز دارد. پس از این حمله هکر مسئول آن با نام Lapsus$ از این شرکت درخواست یک میلیون دلار برای انتشار رفع محدودیت LHR کرده بود. اکنون نیز هش رمز عبور کارمندان را در اختیار دارد تا منتشر کند. ظاهراً  هکرها می‌توانند با داده‌های در اختیار داشته به بازیابی رمزنگاری هش ریت کامل پردازنده های گرافیکی جیفورس بپردازند.

این هکر اهل آمریکای جنوبی در حدود 71355 آدرس ایمیل و هش رمز عبور را منتشر کرده که نتیجه عدم پاسخ انویدیا به در دسترس قرار دادن کد منبع درایور های گرافیکی این شرکت بوده است. از طرفی این تعداد آدرس ایمیل و اعتبار نامه در حالی که این شرکت تنها ۲۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد باعث تعجب شده است. احتمالاً این اطلاعات به کارمندان سابق این شرکت نیز مربوط می شود. هنوز مشخص نیست از داده‌های مربوط به آدرس های ایمیل و هش رمزعبور می‌توان برای اهداف مخرب بیشتر استفاده کرد یا این شرکت برای محافظت از حساب کاربران اقداماتی را انجام داده است.