گروه هکری مسئول حمله سایبری به سایت های دولتی روسیه مشخص شد

پس از اعلام حمله سایبری به برخی وب‌سایت‌های دولتی روسیه و از دسترس خارج شدن این وبسایت ها اکنون یک گروه هکری به نام آنانیموس مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است. سایت های مورد حمله مربوط به کاخ کرملین و وزارت دفاع روسیه بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

پس از اعلام حمله سایبری به برخی وب‌سایت‌های دولتی روسیه و از دسترس خارج شدن این وبسایت ها اکنون یک گروه هکری به نام آنانیموس مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است. سایت های مورد حمله مربوط به کاخ کرملین و وزارت دفاع روسیه بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک حساب کاربری در توییتر به نام YourAnonOne از تصمیم این گروه هکری برای حمله به وب سایت های دولتی روسیه و حمایت از مردم اوکراین خبر داد. پیش از این نیز آنانیموس از تلاش خود برای ایجاد یک جنگ سایبری علیه دولت روسیه خبر داده بود. از طرفی روسیه حملات اخیر را با این گروه مرتبط ندانسته و ارتباط آن را رد کرده است. اعضای گروه آنانیموس حدود یک دهه پیش باهم آشنا شده و در طول آن عملیات های مختلفی را انجام داده اند.

این گروه مسئولیت هک شبکه تلویزیونی دولتی روسیه را نیز بر عهده گرفت. طبق گزارش‌های منتشر شده در زمان هک تلویزیون سراسری که چندین شبکه تلویزیونی دولتی را شامل میشد سمبل های ملی اوکراین و پرچم این کشور نمایش داده شده بود.

این گروه هکری قصد دارد تلاش‌های خود را برای دسترسی مردم اوکراین به اینترنت ادامه دهد. پس از حمله روسیه به اوکراین اینترنت بخش های مختلفی از اوکراین مختل شده و در مناطقی که بیش از از بقیه درگیر جنگ هستند به طور کامل قطع شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال