اپلیکیشن Hangouts به طور دائم از پاییز امسال فعالیت خود را متوقف می کند

گوگل قصد دارد در ماه نوامبر امسال به طور کامل به فعالیت اپلیکیشن Hangouts پایان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اعلامیه گوگل اپلیکیشن Hangouts از ماه آبان و آذر امسال به فعالیت خود پایان خواهد داد. این شرکت در اوایل سال میلادی نیز ان اپلیکیشن را برای کاربران سرویس […]

گوگل قصد دارد در ماه نوامبر امسال به طور کامل به فعالیت اپلیکیشن Hangouts پایان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اعلامیه گوگل اپلیکیشن Hangouts از ماه آبان و آذر امسال به فعالیت خود پایان خواهد داد. این شرکت در اوایل سال میلادی نیز ان اپلیکیشن را برای کاربران سرویس Workspace از دسترس خارج کرده بود. طبق گزارش‌های منتشر شده هم اکنون کاربران می‌توانند به جای استفاده از نسخه رایگان Hangouts از سرویس گوگل چت استفاده کنند.

 همچنین گوگل برای اطلاع رسانی کاربران نوتیفیکیشنی را برای آنها ارسال خواهد کرد تا آنها هر چه زودتر به اپلیکیشن Chat مهاجرت کنند. به گفته گوگل وب سایت سرویس Hangouts نیز تا آخر ماه نوامبر همچنان فعالیت خود را ادامه خواهد داد. اما پس از آن به طور کامل متوقف خواهد شد. این در حالی است که پیش از این نیز گوگل به کار اپلیکیشن  Google Talkنیز پایان داده بود. پیش از این قرار بود نسخه جدید اپلیکیشن GChat به جای Hangouts مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته گوگل به صورت خودکار کلیه چت های کاربرانی که از Hangouts استفاده می کنند به گوگل چت منتقل می شود. همچنین سرویس Takeout به کاربران امکان می‌دهد تا یک کپی از داده های خود را از اپلیکیشن Hangouts دانلود کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال