نسخه جدید افزونه Hangouts کروم 10 شهریورماه عرضه می‌شود

گوگل در آینده‎ای نزدیک افزونه‎ی اپلیکیشن Hangout برای مرورگر کروم را به‎روزرسانی خواهد کرد، چون آن‎ها اخیرا پستی را در وب‎سایت‎ Google Apps Updates منتشر کرده و اظهار داشته‎اند که در تاریخ 10 شهریور نسخه‎ی جدیدی را ارائه خواهند داد. در رابطه با تغییری که در مورد این افزونه‎ی “جدید” به چشم می‎خورد، باید به […]

گوگل در آینده‎ای نزدیک افزونه‎ی اپلیکیشن Hangout برای مرورگر کروم را به‎روزرسانی خواهد کرد، چون آن‎ها اخیرا پستی را در وب‎سایت‎ Google Apps Updates منتشر کرده و اظهار داشته‎اند که در تاریخ 10 شهریور نسخه‎ی جدیدی را ارائه خواهند داد. در رابطه با تغییری که در مورد این افزونه‎ی “جدید” به چشم می‎خورد، باید به تصویر بالا اشاره کنیم که تصویر واقعا واضحی از این نسخه ارائه و به خوبی نشان می‎دهد که ظاهر و حس و حال طراحی این نسخه‎ی جدید بسیار مشابه با اپلیکیشن Hangouts Chrome خواهد و بزرگترین مزیت این افزونه‎ی جدید این خواهد بود که چندین پنجره‎ی گفتگو را داخل یک پنجره ادغام خواهد کرد.

هدفی که گوگل به دنبال این کار دارد این است که باعث شود انجام گفتگو با این افزونه بسیار ساده‎تر باشد تا امکان گفتگو با لیست مخاطبین شما در حساب گوگل‎تان یک فرآیند روان‎تر و بی‎نقص‎تر به شمار رود و این تفکر هم می‎تواند دلیل بسیار خوبی برای تغییر ظاهر این افزونه باشد. شرکت گوگل اشاره می‎کند که تمامی کاربران از تاریخ 26 مهرماه نسخه‎ی جدید را خواهند داشت، گرچه کاربران می‎توانند قبل از این موعد نیز آن را محک بزنند، چون گوگل از تاریخ 10 شهریور به صورت گزینشی آن را در اختیار کاربران فعلی به همراه کاربران جدید اپلیکیشن Google Hangouts خواهد گذاشت. اگر کاربران خواسته باشند هم‎چنان از تاریخ 10 شهریورماه از اینترفیس فعلی این اپلیکیشن استفاده کنند، تاریخ 26 مهرماه نیز تاریخی خواهد بود که اینترفیس فعلی ناپدید و یکی جدید به صورت خودکار جایگزین آن خواهد شد.

افرادی که از افزونه‎ی فعلی Hangouts استفاده می‎کنند قادر به استفاده از اینترفیس فعلی تا تاریخ 26 مهرماه خواهند بود و هر کاربری که از تاریخ 10 شهریور به بعد این افزونه را دانلود و استفاده کند به صورت پیش‎فرض از اینترفیس جدید استفاده خواهد کرد، بنابراین اگر می‎خواهید ببینید اینترفیس قدیمی این افزونه چطور است قبل از تاریخ 10 شهریورماه استفاده از آن پیشنهاد می‎شود. دیگر تغییراتی که در این افزونه اعمال خواهد شد افزودن یک شکلک ” shruggie” (شانه بالا) به اپلیکیشن اندرویدی Hangouts و هم‎چنین حذف قابلیت Hangouts on Air از اپلیکیشن Hangouts و جایگزین کردن آن با YouTube Live است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال