بیشترین پرداخت پاداش کشف باگ از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ به مایکروسافت تعلق داشته است

مایکروسافت طی سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ توانست در پرداخت پاداش کشف باگ از گوگل پیشی گرفته و مبلغ ۱۳.۷ میلیون دلار را به محققان امنیتی پرداخت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با ثبت پرداخت ۱۳.۷ میلیون دلار توسط مایکروسافت رکورد جدیدی در پرداخت پاداش کشف باگ ثبت شده است که حتی […]

مایکروسافت طی سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ توانست در پرداخت پاداش کشف باگ از گوگل پیشی گرفته و مبلغ ۱۳.۷ میلیون دلار را به محققان امنیتی پرداخت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با ثبت پرداخت ۱۳.۷ میلیون دلار توسط مایکروسافت رکورد جدیدی در پرداخت پاداش کشف باگ ثبت شده است که حتی در این زمینه از گوگل نیز بیشتر است. به عنوان مثال گوگل در سال گذشته حدود مبلغ ۸.۷ میلیون دلار برای کشف آسیب‌پذیری به محققان امنیتی پرداخت کرده بود.

 البته مایکروسافت به دلیل استفاده از مجموعه هایی نظیر آفیس و سیستم عامل ویندوز و وجود کد های قدیمی تر آسیب پذیری های بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. این شرکت در بازه زمانی یک ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را جهت برنامه‌ای با عنوان Hyper-V Bounty پرداخت کرد. به طور میانگین مبلغ پرداختی این شرکت در ازای کشف باگ حدود ۱۲ هزار دلار است.

 پس از گذشت دو سال اکنون گزارش باگ های این شرکت کاهش جزئی داشته و از طرفی تعداد محققان امنیتی نیز با افزایش جزئی همراه بوده است. البته مایکروسافت امسال تغییراتی را در برنامه های مربوط به کشف باگ اعمال کرد به طوری که در صورت کشف آسیب‌پذیری در مجموعه آفیس حدود ۲۶ هزار دلار جایزه پرداخت خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال