برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ باز هم به تعویق افتاد

در حالی که پس از تعویق های پی در پی قرار بود بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه برگزار شود اما تاریخ این برگزاری باز هم تغییر کرد. دلیل این تعویق نیز مخالفت برگزاری آن همزمان با دهه اول محرم بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ستاد برگزاری […]

در حالی که پس از تعویق های پی در پی قرار بود بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه برگزار شود اما تاریخ این برگزاری باز هم تغییر کرد. دلیل این تعویق نیز مخالفت برگزاری آن همزمان با دهه اول محرم بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ستاد برگزاری الکامپ اعلام کرد در حالی که قرار بود بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی در تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد برگزار شود اما با توجه به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در تاریخ جدید ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار خواهد شد. ستاد اجرایی این نمایشگاه پس از عذرخواهی نسبت به تعویق پیش آمده اعلام کرد کلیه برنامه های جانمایی و اجرایی طبق روال توسط دبیرخانه برگزاری این نمایشگاه انجام می شود.

 پیش از این نیز نصر کشور تقارن این نمایشگاه با دهه اول ماه محرم را در تضاد با باورهای مذهبی این صنف دانسته و اعلام کرده بود احتمالاً برگزاری این نمایشگاه در زمان جدید انجام خواهد شد. البته این سازمان پیش از این با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود تاریخ برگزاری الکامپ قطعی بوده و قرار است با رعایت شعائر مذهبی برگزار شود.

از طرفی پس از چهار بار تعویق غیرمنتظره در مورد زمان برپایی نمایشگاه هزینه های سنگینی به شرکت های فناوری اطلاعات تحمیل شده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال