به زودی گوشی سری آنر 50 با طرحی جدید عرضه می شود

تصاویری از گوشی آنر 50 با طراحی متفاوت منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین اصلی این گوشی مجهز به دو حلقه در پنل پشتی است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در تصویر منتشر شده از پنل پشتی آنر ۵۰ شاهد دو دایره هستیم که لنزهای دوربین در آن قرار گرفتند. همچنین طراحی استفاده شده […]

تصاویری از گوشی آنر 50 با طراحی متفاوت منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین اصلی این گوشی مجهز به دو حلقه در پنل پشتی است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در تصویر منتشر شده از پنل پشتی آنر ۵۰ شاهد دو دایره هستیم که لنزهای دوربین در آن قرار گرفتند. همچنین طراحی استفاده شده برای وجود دوربین همان چیزی است که در رندرهای هواوی P50 دیده بودیم.

پیش از این آنر گوشی V40  را در بازار چین عرضه کرده بود. بسیاری معتقد بودند آنر پس از گوشی V40 آنر ۴۰ را عرضه خواهد کرد. اما گوشی بعدی آنر از سری 50 خواهد بود.

در پنل پشتی آنر ۵۰ دو حلقه دایره ای قرار گرفته که دوربین اصلی در یکی از حلقه ها قرار دارد. در حلقه دیگر دو لنز دوربین به همراه فلش ال ای دی قرار گرفته است. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی آنر 50 منتشر نشده اما احتمال دارد که شباهت بسیاری به آنر V40 داشته باشد.

گوشی آنر V40 مجهز به چیپ سایت دیمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک و یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با نرخ رفرش ۱۲0 هرتز بوده است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسل و دوربین های دیگر هرکدام ۸ و ۲ مگاپیکسل در پنل پشتی قرار گرفته اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال