آنر پس از پشت سر گذاشتن شیائومی در رده بالاتر فروش سه ماهه سوم ۲۰۲۱ در چین قرار گرفت

آنر توانست در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ فروش بیشتری در چین داشته باشد. اکنون این شرکت در رده سوم بیشترین میزان فروش در این سه ماهه قرار دارد و شیائومی نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از کانتر پوینت ری سرچ، بیشترین فروش […]

آنر توانست در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ فروش بیشتری در چین داشته باشد. اکنون این شرکت در رده سوم بیشترین میزان فروش در این سه ماهه قرار دارد و شیائومی نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از کانتر پوینت ری سرچ، بیشترین فروش گوشی هوشمند در چین در سه ماه سوم ۲۰۲۱ به شرکت ویوو تعلق گرفت. اما آنر با توجه به این که نسبت به سال قبل این شرکت ۹۰ درصد فروش کمتر داشته است اما توانست نسبت به سه ماه گذشته ۳ درصد فروش خود را افزایش دهد.

طی گزارشی که گیزمو چاینا منتشر کرده است فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ در چین به شدت کاهش داشته و به همین دلیل میزان فروش در سه ماهه اخیر به میزان کمی افزایش نشان می‌دهد. فقدان ویژگی جدید در گوشی‌های هوشمند باعث شده است تا میزان فروش آن در ۳ ماه اخیر افزایش چندانی نداشته باشد. علاوه بر آن کمبود تراشه نیز می تواند در این امر تاثیر گذار باشد. بیشترین سهم فروش در بازار چین مربوط به شرکت ویوو و با سهم ۲۳ درصدی بوده است. شرکت اوپو نیز پس از آن و با سهم ۲۰ درصد از بازار در رده دوم قرار می‌گیرد. در رده سوم نیز آنر قرار دارد که با چند محصول جدید توانسته جایگاه قبلی شیائومی را تصاحب کند. شیائومی نیز با سهمیه کمتر در مقام چهارم قرار می گیرد.

آنر توانست در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ میزان فروش خود را تا ۷ درصد افزایش دهد به طوری که نسبت به بازه زمانی ۳ ماه قبل میزان فروش آن تا ۹۶ درصد بیشتر شده است. سرمایه گذاری ۳۰ توزیع کننده و خرده فروش در چین باعث افزایش فروش این شرکت و همچنین محبوبیت بین کاربران شد. از پرفروشترین محصولات آن می‌توان به گوشی‌های هوشمند سری آنر 50 و آنر ۲۰ اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال