برند i به طور رسمی از نام پردازنده های اینتل حذف شد

اینتل پیش از آنکه نسل بعدی پردازنده های خود را عرضه کند تغییراتی را در برند و نام گذاری محصولات ایجاد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق شایعات قبلی که اکنون به واقعیت تبدیل شده اینتل به طور رسمی i را از نام پردازنده های خود مانند Core i7 و با […]

اینتل پیش از آنکه نسل بعدی پردازنده های خود را عرضه کند تغییراتی را در برند و نام گذاری محصولات ایجاد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق شایعات قبلی که اکنون به واقعیت تبدیل شده اینتل به طور رسمی i را از نام پردازنده های خود مانند Core i7 و با Core i5 و … حذف کرد. این شرکت قصد دارد تراشه های بعدی خود را با نام های Intel Core، Intel و Intel Core Ultra عرضه کند.

طبق گفته های کارشناس برندسازی این شرکت با ورج، در نام گذاری های قبلی نام اینتل در حالت فراموشی قرار داشت. از طرفی عرضه پردازنده های جدید با نام Meteor Lake فرصت مناسبی برای این تغییر ایجاد کرد.

کریستوفر هیرش، از اینتل در این مورد می گوید: زمانی که نحوه فروش خبرنگاران، خرده فروشان، سازندگان و دیگر افراد نگاه کردیم متوجه شدیم برای نام بردن این پردازنده ها تنها از حرف و عدد استفاده میشود.

طبق تحقیقات اینتل برند Core باعث ایجاد ارتباط با اینتل شد و نه حروف و اعداد. طبق گفته هیرش می گوید این نام گذاری باعث شده بود بسیاری از افراد از اینکه پردازنده های Core i7 و یا Core i5 مربوط به اینتل است بی اطلاع باشند.

هیرش توضیحات بیشتری در مورد تغییرات ایجاد شده ر بخش نام گذاری نداد و تنها به این نکته اشاره شد که سری Ultra دارای برخی ویژگی ها مانند بزرگتر، وجود گرافیک Arc یکپارچه و یا قابلیت هوش مصنوعی بهره برده و می تواند عملکرد بهتری را ارائه کند که تااکنون در هیچ کدام از مدل های این شرکت ارائه نشده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال