برنامه راستی آزمایی تصاویر در توییتر با کمک کاربران معرفی شد

چندی پیش تصویری جعلی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده بود توسط یک اکانت توییتر با تیک آبی منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا توییتر به دنبال توسعه برنامه راستی آزمایی تصاویر با کمک کاربران باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابیلت جدید در توییتر با نام Community Notes سال گذشته […]

چندی پیش تصویری جعلی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده بود توسط یک اکانت توییتر با تیک آبی منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا توییتر به دنبال توسعه برنامه راستی آزمایی تصاویر با کمک کاربران باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابیلت جدید در توییتر با نام Community Notes سال گذشته معرفی شده بود. این قابلیت راستی آزمایی آنچه که در این پلتفرم منتشر میشود از جمله محتواهای گمراه کننده را با کمک کاربران تشخیص می دهد.

با این ویژگی در زیر توییت ها یادداشتی مشاهده خواهد شد که در آن امکان راستی آزمایی وجود داشت. اکنون توییتر این ویژگی را برای تصاویر نیز به کار برده است. بدین ترتیب از طریق اطلاعات مشاهده شده در زیر تصاویر امکان تشخیص تصاویر جعلی و یا ساخته شده با هوش مصنوعی آسانتر است.

توییتر در اعلام این ویژگی به تشخیص تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی تاکید داشته و گفته است این تصاویر شاکل محتوای گمراه کننده، سرگرم و حتی ترسناک است که به سرعت در این پلتفرم پخش می‌شود.

توییتر در پست وبلاگی خود گفته است: ویژگی Community Notes با توانمندسازی افراد یک دنیای آگاه تر را در توییتر میسازد و می توان با کمک آن زمینه های بیشتر به توییت های گمراه کننده اضافه کرد. در حال حاضر این ویژگی تنها برای توییت های حاوی یک عکس کاربرد دارد و نمی توان برای توییت هایی با چند عکس از آن بهره گرفت. البته توییتر اعلام کرد در این هدایت کمبود جبران خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال