تصاویر گوشی پوکو F5 پیش از رونمایی منتشر شد

با اینکه زمان معرفی رسمی گوشی پوکو F5 تاریخ ۱۹ اردیبهشت است، اکنون تصاویری از این گوشی هوشمند بطور واقعی در دو رنگ منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوکو قصد دارد طی روزهای آینده از گوشی جدید رونمایی کند. البته این گوشی پیش از این با نام ردمی نوت […]

با اینکه زمان معرفی رسمی گوشی پوکو F5 تاریخ ۱۹ اردیبهشت است، اکنون تصاویری از این گوشی هوشمند بطور واقعی در دو رنگ منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوکو قصد دارد طی روزهای آینده از گوشی جدید رونمایی کند. البته این گوشی پیش از این با نام ردمی نوت ۱۲ توربو معرفی شده بود و اکنون تغییر نام یافته است. تاکنون گزارش های زیادی در مورد مشخصات این گوشی منتشر شده است. احتمالا مدل پایه با یک حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی عرضه شود. پیش از رونمایی رسمی تصاویر این گوشی توسط هیمانشو تاندون، رییس پوکو بخش هند منتشر شده است.

هیمانشو دو عکس از گوشی پوکو F5 در رنگ های سفید و مشکی منتشر کرد. این عکس نشان دهنده طرح نهایی این دستگاه است و می توان پیش از رونمایی طراحی آن را مشاهده کرد. قرار است این گوشی با قیمتی کمتر از ۳۶۷ دلار به فروش برسد. در صورت پیش خرید نیز دارای تخفیف ویژه بوده و ۳۲۰ دلار خواهد بود.

گوشی هوشمند پوکو F5 مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد است که نرخ رفرش در آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در بالای نمایشگر و در بریدگی آن دوربین سلفی قرار دارد.‌ احتمالا تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ در این گوشی بکار رفته و به دلیل استفاده از تراشه گرافیکی Adreno شاهد عملکرد چشمگیری از آن خواهیم بود. حداکثر رم بکار رفته در آن ۱۲ گیگابایت است و با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت عرضه میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال