لاگین درون برنامه‌ای کافه بازار در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت

کافه بازار اعلام کرده است که امکان ثبت نام کاربر درون برنامه به زودی برای توسعه دهندگان ارائه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کافه بازار در بیانیه ای اعلام کرده است قرار است لاگین درون برنامه را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.  بدین ترتیب توسعه دهندگان می توانند با […]

کافه بازار اعلام کرده است که امکان ثبت نام کاربر درون برنامه به زودی برای توسعه دهندگان ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کافه بازار در بیانیه ای اعلام کرده است قرار است لاگین درون برنامه را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.  بدین ترتیب توسعه دهندگان می توانند با قابلیت های جدید مانند لیست های شخصی یا نشان دادن آیتم خرید درون برنامه ای را به برنامه‌های مورد نظر اضافه کنند. بسیار اتفاق افتاده که کاربر پس از حذف یک برنامه و نصب مجدد آن با فراموشی نام کاربری و رمز عبور خود مواجه می‌شود. اما با قابلیت ثبت نام درون برنامه‌ای و دریافت یک آیدی یکتا می توان از این مشکل جلوگیری کرد.

قابلیت “ورود با بازار” که اخیراً کافه بازار آن را منتشر کرده است به کاربران کمک می کند بدون حفظ نام کاربری و رمز عبور برنامه ها را لاگین کنند. این قابلیت همچنین به توسعه دهنده امکان می‌دهد بدون نیاز به تهیه سرور، توسعه برنامه سمت سرور، اتصال کلاینت به سرور و فعال سازی پنل پیامکی، کاربر را شناسایی کنند. همه این کارها از طریق سایت کافه‌بازار انجام خواهد شد. کافه بازار اعلام کرد که این قابلیت مسیر خرید را کوتاه تر و احتمال موفقیت را افزایش خواهد داد. همچنین توسعه دهندگان می توانند در تمام نسخه های بازی و برنامه های دیگر از این ویژگی استفاده کنند و و الزامی برای نصب آنها از سایت کافه بازار نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال