اطلاع رسانی به مجلس از جزئیات خسارات قطع اینترنت در کشور

صبح روز گذشته فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و در این نشست آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گزارش‌های مربوط به خسارت‌های وارده به شرکت‌های دولتی و خصوصی به علت قطع بودن اینترنت را در اختیار اعضای این فراکسیون گذاشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رئیس این فراکسیون […]

صبح روز گذشته فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و در این نشست آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گزارش‌های مربوط به خسارت‌های وارده به شرکت‌های دولتی و خصوصی به علت قطع بودن اینترنت را در اختیار اعضای این فراکسیون گذاشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رئیس این فراکسیون پس از شنیدن گزارش‌های مربوطه و شنیدن جزئیات از زیان وزیر ارتباطات در این باره گفت: تحریم آزادی‌ها در جهان به واسطه دخالت‌های دولت آمریکاست. این دولت حتی برخی از مقام‌های رسمی کشور خود را نیز در توئیتر محدود کرده است. تحریم آذری جهرمی نیز یک عمل ناشایست و محکوم است. دخالت‌های بیجای آمریکا قطعا یکی از دلائل قطعی اینترنت در ایران بوده است.

وی پس از شنیدن اظهارات وزیر ارتباطات افزود: برخی شرکت‌های ارئه دهنده سرویس‌ها و استارت آپ‎ها با خسارات سنگینی در این مدت مواجه بوده‌اند. البته قطعی اینترنت به عنوان یک راهکار هوشمندانه توانست از گسترش اغتشاشات در کشورمان جلوگیری کند. البته در زمان قطعی اینترنت کوتاهی‌هایی نیز صورت گرفته در این جلسه تصمیم بر جبران آن‌ها گرفته شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال