اطلاعات میلیون‌ها کاربر فروشگاه اینترنتی توکوپدیا اندونزی هک شد

فروشگاه اینترنتی توکوپدیا که به عنوان بزرگترنی پلتفرم اینترنتی در این کشور شناخته می شود حمله سایبری به این فروشگاه را تائید کرده و گفته هکرهای این جمله سایبری به اطلاعات 91 میلیون کاربر این فروشگاه دسترسی پیدا کرده اند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Reuters، هکرها در […]

فروشگاه اینترنتی توکوپدیا که به عنوان بزرگترنی پلتفرم اینترنتی در این کشور شناخته می شود حمله سایبری به این فروشگاه را تائید کرده و گفته هکرهای این جمله سایبری به اطلاعات 91 میلیون کاربر این فروشگاه دسترسی پیدا کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Reuters، هکرها در حملات سایبری به فروشگاه اینترنتی توکوپدیا در اندونزی به اطلاعات 91 میلیون کاربر دسترسی پیدا کرده اند. یکی از مقامات این فروشگاه پس از تائید این موضوع گفت: هدف هکرها از این حمله سایبری دست یافتن به اطلاعات کاربران بوده است اما کاربان نگران پسوردهای خود نباشند زیرا این پسوردها بطور محافظت شده ای از دسترس هکرها به دور بوده اند. این فروشگاه با حمایت مالی 2 میلیارد دلاری و با سرمایه گذاری افرادی مانند گروه SoftBank Group و علی باباماهانه 90میلیون کاربر فعال دارد.

Under the Breach که نظارت بر انتشار اطلاعات کاربران را بر عهد دارد متوجه اسکرین شات هایی شد که در آن فردس مدعی شده توانسته اطلاعات 15 میلیون کاربر توکوپدیا را بدست آورد. این شرکت پس از دریافت این اسکرین شات ها آنها را در توئیت خود منتشر کرد. Under the Breach در ادامه بررسی های خود متوجه شد که هکر اطلاعات وسیع تری از دیتابیس کاربران در اختیار دارد و برای دستیبابی به پشورد کاربران نیز درخواست کمک کرده است. این هکر در بروزرسانی پست خود خبر از فروش اطلاعات کاربران این فروشگاه با قیمت 5000 دلار در دارک نت را داده است. هنوز سخنگوی این فروشگاه نسبت به اقدام جدید هکر واکنشی نشان نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال